Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η full funnel Digital καμπάνια της ZeniΘ για το σύνολο των υπηρεσιών της, από την Ogilvy.
Η καμπάνια με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Γιαννάκη, «έχτισε» το Awareness της επικοινωνίας μέσα από 6 videos (προσαρμοσμένα ανά συσκευή), τα οποία έτρεξαν από την performance marketing ομάδα της Ogilvy. Όλα τα vertical video (mobile optimized) ακολούθησαν συγκεκριμένη sequenced story-telling μέθοδο, σε όλους τους χρήστες των Digital καναλιών: YouTube, Facebook, Instagram και Premium Display (in read).
Στην συνέχεια, ακολούθησαν στατικά υλικά σε engaged χρήστες με σκοπό τη συμπλήρωση της φόρμας ενδιαφέροντος με embedded forms σε Google & Facebook, αλλά και την απευθείας δημιουργία συμβολαίου (e-Contract).
Με την sophisticated αυτή προσέγγιση, η ZeniΘ κατάφερε να μειώσει περαιτέρω το κόστος προσέγγισης νέων πελατών κατά 10%.
Τέλος, η καμπάνια πλαισιώθηκε από Nielsen DAR tracking & Brand Studies για την καταγραφή και αποτύπωση του Awareness, Ad recall & Brand Favorability.
Δείτε την καμπάνια:
πηγή:advertising.gr