«Οι τέσσερις επενδύσεις που έχω κάνει στην Ελλάδα ήταν στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, των media, του pay TV και της Υγείας. Πιστεύω ότι αυτοί είναι ενδιαφέροντες κλάδοι». Αυτά δήλωσε, μεταξύ άλλων, στο Forum των Δελφών ο επικεφαλής του fund που απέκτησε πριν από έναν (περίπου) χρόνο τη Forthnet, Νίκος Σταθόπουλος. Μάλιστα, για όσους εντυπωσιάστηκαν από την αναφορά του στα media, αυτή μόνο τυχαία δεν ήταν. Απεναντίας ο πολύπειρος -και έχων γνώση της διεθνούς πραγματικότητας- επενδυτής δείχνει να πιστεύει στις ευκαιρίες που δημιουργούνται στον χώρο των media.
‘Αλλωστε, όσοι μιλούν μαζί του έχουν αποκομίσει (σχεδόν όλοι) την εντύπωση ότι πιστεύει πως το ισχυρό asset της Forthnet είναι η συνδρομητική τηλεόραση της Nova. Μάλιστα, δείχνει αποφασισμένος κατά το προσεχές διάστημα να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, επενδύοντας τόσο στην αγορά προγράμματος όσο και στη δημιουργία νέων παραγωγών. Ο κ. Σταθόπουλος, γνωρίζοντας τη διεθνή πραγματικότητα στην τηλεόραση, θεωρεί ότι το προσεχές διάστημα θα υπάρξουν μεγάλες ευκαιρίες για όσους καταφέρουν να δημιουργήσουν περιεχόμενο.
Αυτό, άλλωστε, φαίνεται και από την εξέλιξη του Netflix, που τα τελευταία χρόνια έχει στην κυριολεξία απογειωθεί. Ωστόσο, πιστεύει ότι κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να συμβεί και σε εγχώριο
επίπεδο, αφού πλέον οι τηλεθεατές έχουν περιορισμένες επιλογές. Το αφεντικό της Forthnet παραδέχεται, επίσης, ότι τα τελευταία χρόνια ο μόνος που κατάφερε να πιάσει τον σφυγμό της νέας (τηλεοπτικής) πραγματικότητας ήταν ο Μιχάλης Τσαμάζ της Cosmote TV, ο οποίος, εκμεταλλευόμενος το κενό που είχε δημιουργηθεί από την αδράνεια της Nova, προχώρησε σε πολλές και ενδιαφέρουσες για το ευρύ κοινό παραγωγές.
Η εξέλιξη αυτή είχε ως συνέπεια να κερδίσει μεγάλο μερίδιο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης. Η απόφαση του κ. Σταθόπουλου είναι να επενδύσει στη Nova, στοχεύοντας στη δημιουργία του μεγαλύτερου εν Ελλάδι (και όχι μόνο) συνδρομητικού δικτύου. Στο πλαίσιο αυτό, εκτός από τις νέες τηλεοπτικές παραγωγές, δεν αποκλείεται η Nova να επεκταθεί και στα σίριαλ, ενώ θα επιμείνει και στα δικαιώματα των αγώνων του ποδοσφαίρου.
Με απλά λόγια, το αφεντικό της Forthnet έχει αποφασίσει να επενδύσει σε χρόνο, χρήμα και στις νέες τάσεις που καταγράφονται στο πεδίο της συνδρομητικής τηλεόρασης.