Πρώτη η στήλη είχε αποκαλύψει τις σκέψεις του Δημήτρη Μελισσανίδη να αναθέσει το project της «Ναυτεμπορικής» στον ισχυρό άνδρα της 24Media, Δημήτρη Μάρη. Όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ, οι συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει μεταξύ των δύο ανδρών εδώ και αρκετό καιρό φαίνεται ότι καταλήγουν σε συμφωνία, με τον «Τίγρη» να θεωρεί ως την πλέον ενδεδειγμένη λύση, τουλάχιστον για το naftemporiki.gr, τον Ομιλο Μάρη.
Με δεδομένο ότι η 24Μedia δεν διαθέτει οικονομικό site, η προσθήκη του γνωστού brand θα βοηθούσε και τις δύο πλευρές. Πέραν τούτου, ο κ. Μελισσανίδης δεν θέλει να ρισκάρει σε σχέση με το site και δείχνει να καταλήγει στην απόφαση να το αναθέσει σε έναν άνθρωπο που διαθέτει και την εμπειρία, αλλά και τις απαραίτητες δυνατότητες για το τρέξει.
Αν και είναι δύσκολο να επιβεβαιωθεί, ένας από τους βασικούς λόγους που οδηγούν τον μεγαλομέτοχο της ΑΕΚ στη λύση Μάρη έχει να κάνει και με την αποδοχή που έχει ο εν λόγω επιχειρηματίας πρώτιστα στον ΣΥΡΙΖΑ και δευτερευόντως στη Ν.Δ. Σε αντίθεση με τον Γιάννη Φιλιππάκη, που αποτελεί «κόκκινο πανί» για τους κυβερνώντες, ο ιδιοκτήτης της 24Μedia είναι πρόσωπο που μπορεί να συνεννοηθεί κανείς μαζί του. Φυσικά, κανείς δενπαραβλέπει (ούτε φυσικά ο «Τίγρης») ότι η σχέση του κ. Μάρη με τον εκδότη της «Δημοκρατίας» είναι πάρα πολύ καλή.
Αλλωστε, οι δύο συμμετείχαν από κοινού στην εταιρεία Δημοκρατικός Τύπος, η οποία εξέδιδε επί χρόνια την εφημερίδα «Δημοκρατία». Επίσης, ο κ. Μάρης προσφάτως πούλησε στον ΟΠΑΠ τη στοιχηματική εταιρεία Στοίχημαν, γεγονός που εκ των πραγμάτων τον έφερε πιο κοντά στον Δημήτρη Μελισσανίδη. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, οι αποφάσεις του τελευταίου σε σχέση με τη στρατηγική (αλλά και τις συνεργασίες) που θα ακολουθήσει στα media θα ανακοινωθούν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.