Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της Vodafone με θέμα τη ‘Γυναικεία Επιχειρηματικότητα’, υπηρετώντας πιστά το πρόσφατο Purposeful Repositioning της μάρκας και την υπόσχεση “Together we can”.
Με την υπογραφή της Wunderman Thompson, το σποτ προβάλλει το γεγονός πως οι γυναίκες, ιδιοκτήτριες μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα ξεχωρίζουν για την αποδοτικότητα των επιχειρήσεών τους στην αγορά, αλλά μόνο 4 στις 10 επιχειρηματίες πιστεύουν στις δυνατότητές τους (βάσει σχετικών ερευνών ICAP και Focus Bari).
Αυτή ήταν και η βασική ιδέα της καμπάνιας. Στόχος ήταν να αναδειχθεί μέσα από ένα σενάριο με βασικό συστατικό τον ρεαλισμό, την αυθεντικότητα και τις αυθόρμητες αντιδράσεις. Γι’ αυτό και έγινε η επιλογή οι γυναίκες που συμμετείχαν στο σποτ, να είναι πραγματικές επιχειρηματίες – δηλαδή όχι εξοικειωμένες με τις κάμερες – και όχι επαγγελματίες ηθοποιοί. Έτσι, το σποτ αποτέλεσε και ευκαιρία για τις ίδιες τις γυναίκες επιχειρηματίες να βιώσουν μία αναπάντεχη εμπειρία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στη συνέχεια ακολουθεί η εμπορική υποστήριξη αυτής της ιδέας, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας WomenInBusiness.Connected με την οποία η Vodafone εμπράκτως στηρίζει την γυναικεία επιχειρηματικότητα, προσφέροντας δωρεάν για ένα χρόνο στις γυναίκες επιχειρηματίες καινοτόμες υπηρεσίες, όπως δημιουργία website ή e-shop, αναβάθμιση σύνδεσης σε Vodafone fiber 100 Μbps και προσωπικό σύμβουλο Vodafone Βusiness Αdvisor.
Η καμπάνια στο σύνολό της καλύπτει 360 όλα τα μέσα. Η παραγωγή έγινε από τη Movielab με σκηνοθέτη τον Κώστα Μαρούδη.
πηγή:advertising.gr