Το νέο video της πανελλαδικής καμπάνιας ενημέρωσης για την αιμορροφιλία, «Κόκκινη Κλωστή», του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών (Σ.Π.Ε.Α) και της βιοφαρμακευτικής εταιρείας εξειδικευμένης φροντίδας, Sobi, παρουσιάστηκε στις 17 Απριλίου, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Αιμορροφιλίας. Στόχος της ανανεωμένης καμπάνιας, η οποία συνεχίζεται για τρίτη χρονιά, είναι να ενδυναμώσει τους αιμορροφιλικούς ασθενείς, παροτρύνοντάς τους να διευρύνουν τα όρια που πιστεύουν, μέχρι σήμερα, ότι τους επιβάλλει η ασθένειά τους και να ενημερωθούν για τις εξελίξεις στη διαχείρισή της.
«Μην αφήνεις τον πόνο να σε σταματά. Αντιμετώπισέ τον. Ρώτησε το γιατρό σου» ήταν το κεντρικό μήνυμα της ενημερωτικής καμπάνιας, που συστήθηκε στο κοινό τον Απρίλιο του 2019. Φέτος, η “Κόκκινη Κλωστή” συνεχίζει το ενημερωτικό της ταξίδι με ένα νέο video και το ηχηρό μήνυμα “Ελευθερία είναι εσύ να καθορίζεις τα όριά σου. Τώρα μπορείς!”, το οποίο παρουσιάστηκε την Παγκόσμια Ημέρα Αιμορροφιλίας. Η ιστορία ξετυλίγεται με τη βοήθεια της «κόκκινης κλωστής» που συμβολίζει το αίμα και πρωταγωνιστή τον αιμορροφιλικό ασθενή. Με μια συμβολική κίνηση – το τράβηγμα της κλωστής – ο αιμορροφιλικός ασθενής απελευθερώνεται από τους περιορισμούς και επαναπροσδιορίζει τα όριά του. Τα νέα υλικά της “Κόκκινης Κλωστής” θα ταξιδέψουν σε online και offline περιβάλλον, ενισχύοντας την ενημέρωση των ασθενών αλλά και των φροντιστών τους.
Η ανανεωμένη καμπάνια, θίγει το ζήτημα των συνεχών περιορισμών και των εμποδίων που αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι που ζουν με αιμορροφιλία σε κάθε πτυχή της ζωής τους. «Το να έχεις αιμορροφιλία είναι σαν να ζεις μέσα σε έναν κύκλο προστασίας με περιορισμένη ελευθερία», αναφέρει το video, καταλήγοντας ότι με τη σωστή ενημέρωση και την κατάλληλη θεραπεία ο αιμορροφιλικός ασθενής μπορεί να διεκδικήσει το δικαίωμα σε μία καλύτερη ποιότητα ζωής – απαλλαγμένη από τα «Πρόσεχε!» και τα «Μη!». Η «Κόκκινη Κλωστή» αποτελεί έκφραση του οράματος Liberate Life της Sobi, για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία. Το όραμα Liberate Life έχει ως στόχο να παροτρύνει τους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία να αμφισβητήσουν το κατεστημένο στη φροντίδα της νόσου και να διεκδικήσουν περισσότερα από τη ζωή.
«Η ενημερωτική καμπάνια «Κόκκινη Κλωστή» αποτελεί για τον Σύλλογό μας μία σημαντική πρωτοβουλία, καθώς στις προτεραιότητές μας εντάσσονται η σωστή και διαρκής ενημέρωση των αιμορροφιλικών ασθενών και των οικογενειών τους. H συνέχιση της ενημερωτικής καμπάνιας στοχεύει στην ψυχική ενδυνάμωση της κοινότητας των αιμορροφιλικών, ώστε σε συνεργασία με τους θεράποντες ιατρούς να αναζητήσουν και να εντάξουν στην καθημερινότητά τους τα κατάλληλα για εκείνους θεραπευτικά σχήματα» τόνισε ο Γιώργος Φιλιππίδης, πρόεδρος του Συλλόγου Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών.
«Η καμπάνια “Κόκκινη Κλωστή” αποτελεί έκφραση του Liberate Life, του οράματος της Sobi, για μία ζωή πέρα από την αιμορροφιλία. Το μήνυμα που θέλουμε να διαδώσουμε είναι ότι οι άνθρωποι που ζουν με αιμορροφιλία δικαιούνται να κυνηγούν τις ευκαιρίες που επιθυμούν και να διεκδικούν μια ζωή πέρα από τους περιορισμούς της νόσου. Η εξέλιξη της πρωτοβουλίας της «Κόκκινης Κλωστής» μέσω της συνεργασίας μας με το Σύλλογο Προστασίας Ελλήνων Αιμορροφιλικών, αποδεικνύει έμπρακτα την αφοσίωσή μας στους ανθρώπους που ζουν με αιμορροφιλία και την επικέντρωσή μας στη διαρκή βελτίωση της ποιότητας ζωής τους», υπογράμμισε ο Άρης Παπαδάκος, Country Manager Sobi, Ελλάδα, Κύπρος & Μάλτα αναφερόμενος στην καμπάνια.
πηγή:advertising.gr