Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέο λογότυπο για το Δεύτερο Πρόγραμμα 103,7

Νέα εικόνα για το Δεύτερο Πρόγραμμα. Η νέα ταυτότητα του Δεύτερου Προγράμματος, βασίστηκε στην πολύπλευρη και πολυδιάστατη προσωπικότητα, καθώς και το πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα του σταθμού. Αυτή η δυνάμει «ελευθερία» αποτυπώνεται στο δημιουργικό σχεδιασμό του λογοτύπου, ο οποίος παράλληλα συμβολίζει την κίνηση των ηχητικών κυμάτων.

 

Το «ο» από το 2ο είναι εμπνευσμένο από το σχήμα ενός cd, στοιχείο άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μουσική. Τέλος, τα χρώματα, είναι εμπνευσμένα από τον ελληνικό ουρανό, τη θάλασσα και τον ορίζοντα. Το δημιουργικό υπογράφει ο Art Director Λάμπρος Λάλος με τη στήριξη της Γενικής Διεύθυνσης Marketing της ΕΡΤ που εργάστηκε για τη νέα εικόνα του Δεύτερου.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;