Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Black Pencil: Νέα digital καμπάνια για τo IPERESPRESSO illy

Η Black Pencil του Publicis Groupe Greece δημιούργησε τη νέα digital καμπάνια για τo IPERESPRESSO illy, με κεντρικό μήνυμα «Φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον».

 

Η ταινία της καμπάνιας παρουσιάζει το πώς οι μηχανές και οι κάψουλες IPERESPRESSO illy συνδυάζονται άψογα, όπως τα απόλυτα ταιριαστά ζευγάρια, με κοινά χαρακτηριστικά, κοινό attitude και συνήθειες, που βρίσκουν το άλλο τους μισό, γιατί είναι… «φτιαγμένοι ο ένας για τον άλλον»!

 

Στόχος της καμπάνιας είναι η αύξηση της απήχησης και της σύνδεσης μεταξύ μηχανής και κάψουλας IPERESPRESSO illy, εστιάζοντας στα μοναδικά χαρακτηριστικά υπεροχής τους και την απόλυτη IPERΕΜΠΕΙΡΙΑ espresso στο σπίτι, που προσφέρουν συνδυαστικά στους καταναλωτές.

 

Η ταινία της νέας digital καμπάνιας του IPERESPRESSO illy, συμπληρώνεται από μια πλούσια Digital και Social Media υλικά σε Facebook, Instagram και Youtube. Η παραγωγή της ταινίας οργανώθηκε από την Top Cut/Modiano, ενώ το media strategy εκπονήθηκε από τη Starlink του Publicis Groupe Greece.

Δείτε τη ταινία:

 

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;