Οι αυξανόμενες τιμές στην τηλεόραση, το out of home και το ραδιόφωνο αναμένεται να οδηγήσουν φέτος σε επιστροφή το inflation στα media, την ώρα που η μετα-πανδημική διαφημιστική δραστηριότητα δείχνει να ανεβαίνει.
Το Annual Media Inflation Report της ECI Media Management προβλέπει 3% inflation στα media παγκοσμίως. Ολα τα offline media αναμένεται να βιώσουν μια μεταστροφή του αποπληθωρισμού, που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του 2020, χρονιά που «ταρακούνησε» η πανδημία, με την εξαίρεση των εντύπων.
Περιοδικά και εφημερίδες αναμένεται να παραμείνουν αποπληθωριστικά σε παγκόσμιο επίπεδο.