Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Σuper Market ΚΡΗΤΙΚΟΣ: Στον αέρα η νέα καμπάνια της Tribe «Θησαυροί της Ελλάδας»

Από σήμερα, όλοι έχουν «έναν φίλο ΚΡΗΤΙΚΟ» που φέρνει τους θησαυρούς του τόπου μας κάθε μέρα στη γειτονιά τους.

 

H Tribe υπογράφει την εταιρική επικοινωνία των Σούπερ Μάρκετ ΚΡΗΤΙΚΟΣ που λανσάρει τη νέα σειρά αυθεντικών, τοπικών προϊόντων «Θησαυροί της Ελλάδας» μέσω μιας ολιστικής καμπάνιας που εξελίσσεται στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο, το outdoor και τα digital μέσα.

 

Η καμπάνια χτίζει πάνω στο όνομα και τις βασικές αξίες -φροντίδα, ποιότητα, οικειότητα– της αλυσίδας ΚΡΗΤΙΚΟΣ, που ξεκίνησε από το 1948 όταν ο Ανδρέας Κρητικός ίδρυσε το πρώτο παντοπωλείο στην Αίγινα και αριθμεί σήμερα 300 καταστήματα σε 25 νομούς της χώρας.

 

Ταυτόχρονα, η καμπάνια λανσάρει τη νέα εταιρική ταυτότητα της μάρκας που σχεδίασε η Tribe, η οποία συνδυάζει τη σπείρα, σύμβολο συσπείρωσης και εξέλιξης που αποτελεί το σήμα της ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, με τα παραδοσιακά μοτίβα στις συσκευασίες και τον διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων.

 

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;