Η BBDO ξυπνά, με τα Tasty Snacks, το παιδί που υπάρχει μέσα σε κάθε ενήλικα!
Ωραία τα παιδικά χρόνια, αλλά υπήρχαν και αυτές οι σχολικές παραστάσεις που μας ντύνανε πρόβατα και μέσα στις αναμνήσεις μας και κάτι θείες που μας ξερίζωναν τα μαγουλάκια.
Η νέα καμπάνια των Tasty Snacks μας θυμίζει ότι από τα παιδικά μας χρόνια μπορούμε να κρατήσουμε τα καλύτερα∙ τη γεύση, την πλάκα, την ανεμελιά.
Αυτό μας λένε τα Tasty Snacks, μέσα από τις 2 χιουμοριστικές YouTube ταινίες και πολλά ακόμα Digital roll out υλικά που δημιούργησε η BBDO.
Η κλασική αξία των Tasty Snacks, Foudounia, Pitsinia και Crunchy Max, ήρθε για να μας κάνει να νιώσουμε ξανά «Σαν παιδί, αλλά καλύτερα»!
πηγή:advertising.gr