Η συγκεκριμένη ενέργεια έρχεται σε μία περίοδο που η κοινωνία μας έχει ανάγκη από στηρίγματα που θα δώσουν ώθηση για τη συνέχεια και έχει δύο στόχους.
Επενδύοντας σταθερά στον άξονα του Σεβασμού μέσα από την Εταιρική Υπευθυνότητα, ο Όμιλος Πολίτη, δίπλα στις ανάγκες της κοινωνίας και σε συνέχεια των δράσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης που έχει υλοποιήσει σχετικά με την πανδημία, επέλεξε να πει το δικό του «ευχαριστώ» ως ελάχιστο δείγμα εκτίμησης και αναγνώρισης, σε όλους τους γιατρούς, νοσηλευτές, τραυματιοφορείς, κι εκείνους που ρισκάρουν την υγεία τους, για να γυρίσουμε το συντομότερο πίσω στην κανονικότητά μας και στους ανθρώπους που αγαπάμε.
Έτσι, σχεδίασε και υλοποίησε μία ευρεία καμπάνια επικοινωνίας που περιλαμβάνει:
-προβολή σε περισσότερες από 4.000 επιφάνειες σε όλη την Ελλάδα, σε κινούμενα μέσα και σε στάσεις λεωφορείων σε κεντρικούς οδικούς άξονες, καθώς και έξω από τα νοσοκομεία αναφοράς
-καταχωρήσεις & web banners
-ραδιοφωνικά μηνύματα
Αρχικά να αποτελέσει μία έμπρακτη δήλωση σεβασμού, και να τονώσει το ηθικό δίνοντας δύναμη και κουράγιο σε αυτούς τους ανθρώπους την ώρα που ξεκινούν τη βάρδια τους, καθώς και να τους γεμίσει ευγνωμοσύνη την ώρα που σχολάνε.
Παράλληλα αποσκοπεί στο να ευαισθητοποιήσει το ευρύ κοινό, καθώς μέσα από αυτή την κίνηση αναγνώρισης, προτρέπει έμμεσα τον κόσμο να ακολουθεί τις οδηγίες των ειδικών και να τηρεί τα μέτρα ασφάλειας & υγιεινής, σεβόμενο τον κόπο αυτών των ανθρώπων.
Ο Όμιλος Πολίτη μπορεί να είναι αυτός που γέμισε τους δρόμους μας με τη λέξη «ευχαριστώ», αλλά είναι σίγουρο πως αντιπροσωπεύει και όλους αυτούς τους ανθρώπους που δεν έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν την ευγνωμοσύνη τους, σε εκείνους που μάχονται απέναντι σε έναν «εχθρό» που είναι αόρατος, αλλά η προσφορά τους είναι ορατή.
πηγή: advertising.gr