Στον αέρα βρίσκεται ήδη η νέα καμπάνια της MullenLowe Athens για τον τηλεοπτικό σταθμό BLUE SKY, ενώ θα συνεχίσει να εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Με κεντρικό μήνυμα «Έχεις άποψη, έχεις κανάλι», η καμπάνια αναδεικνύει το πλεονέκτημα του τηλεοπτικού σταθμού να δίνει, στις εκπομπές του, φωνή και χρόνο στους τηλεθεατές για να πουν ελεύθερα τη γνώμη τους.
Γιατί στο BLUE SKY δεν είναι μόνο οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί, η ενημέρωση και η ψυχαγωγία, αλλά εδώ είναι κι όποιος έχει άποψη, προβληματισμούς και ιδέες.
Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε τηλεοπτικό και σε καταχωρίσεις ειδικού κοινού, οι οποίες τρέχουν ήδη στα μεγάλα κλαδικά έντυπα επικοινωνίας, κι έχουν στόχο να αναδείξουν το BLUE SKY σε ρόλο challenger που ανατρέπει τα τηλεοπτικά δεδομένα.
Πιο συγκεκριμένα, απευθύνονται σε media shops και marketers που έχουν πολύ συγκεκριμένα «θέλω» για το αποτέλεσμα της media επένδυσής τους και για το target-group που στοχεύουν. Το BLUE SKY εδώ και 30 χρόνια εκπέμπει με συνέπεια και σταθερή θέση στην ενημέρωση με αντικειμενική ματιά και σεβασμό στο πολίτη.
Το BLUE SKY έχει ανταγωνιστικές τιμές προβολής. Κατέχει σημαντικό μερίδιο στο ανδρικό κοινό στην prime-time ζώνη, όπου και μέσα από τις ειδησεογραφικές του εκπομπές δίνει ελεύθερα το λόγο, στον τηλεθεατή, για να πει την άποψή του, ζωντανά στον αέρα.
Κατά περιόδους, σχόλια, απόψεις αλλά και αποκλειστικές ειδήσεις, γίνονται αντικείμενο