Από τον Απρίλιο του 2020 η Anytime μέσω της innovative τεχνολογίας των Conversational Ads AdLingo, δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ανοίξει διάλογο μαζί της με την εφαρμογή και υλοποίηση AI-powered προσωπικών συζητήσεων, προσφέροντας custom λύσεις για την ασφάλιση του αυτοκινήτου και του σπιτιού.
Την υλοποίηση της προβολής μέσω των AdLingo ads της Google, ανέλαβε η Mindshare προβάλλοντας τα conversational ads σε targeted websites & apps. Μάλιστα Anytime και Mindshare αποτελούν μέρος των 1ων early testers Globally της τεχνολογίας AdLingo η οποία έχει φέρει εξαιρετικές αποτελεσματικότητες.
«Η Anytime χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του AdLingo τοποθέτησε το journey του χρήστη προς την πώληση, σε διαφημιστικό περιβάλλον, και ανέδειξε ακόμα περισσότερο την απλότητα της διαδικασίας ασφάλισης που κυριαρχεί στο site μας.
Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το χρησιμοποιήσαμε πρώτοι στην Ελλάδα και συνδυάσαμε awareness και performance λογικές, ταυτόχρονα, σε ένα σημείο επαφής, μένοντας πιστοί στο Brandformance approach στα digital μέσα» δήλωσε η Ρία Μυλωνά, Performance Marketer στην Anytime.