Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Black Friday από τον ΓΕΡΜΑΝΟ-Nέα επικοινωνία της Ogilvy

Σκέψου ήρεμα. Αυτή την Black Friday υπάρχει περίπτωση να μην τα πάρεις και να τα πάρεις! Η νέα καμπάνια από την Ogilvy για τον ΓΕΡΜΑΝΟ ήρθε για να κάνει κάθε καταναλωτή να τα πάρει με τις απίστευτες προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας.

 

Λίγες μέρες πριν την έναρξη της Black Friday, η τηλεόραση, το Facebook, το Instagram και το YouTube γέμισαν με έναν περίεργο, κυκλοθυμικό τύπο που μια μας συμβούλευε να τα πάρουμε, και μια τα έπαιρνε ο ίδιος, δημιουργώντας μας μια περιέργεια και αγωνία για το τι πρόκειται να συμβεί φέτος την Black Friday στον ΓΕΡΜΑΝΟ. Με το ίδιο χιουμοριστικό και ιδιαίτερο ύφος, την ημέρα του launch, ο πρωταγωνιστής μας ξαναχτύπησε σε όλα τα μέσα, με αχτύπητες προσφορές και έξυπνες ατάκες που έκαναν όλους μας να τα πάρουν και να μην αφήσουν τίποτα στο site και τα καταστήματα του ΓΕΡΜΑΝΟΥ!

 

Tην παραγωγή του project ανέλαβε η Foss Productions και τη σκηνοθεσία ο Γιώργος Κανελλόπουλος.

 

Δείτε την καμπάνια εδώ: https://ogilvy.gr/work/germanos-black-friday

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;