Τα ζυμαρικά της MISKO δεν είναι απλά ζυμαρικά, μας λέει η νέα digital καμπάνια από τη Soho Square Athens.
Είναι ευτυχία, είναι πάθος, είναι έρωτας, είναι έργα τέχνης, είναι οι αχτίδες του ήλιου που κατέβηκαν στην κατσαρόλα σου, είναι *βάλε όποια άλλη σάλτσα σου αρέσει εδώ*.
Γιατί αν κάποιος δικαιούται να βάλει «λίγες παραπάνω «σάλτσες» στην επικοινωνία του, αυτός δεν είναι άλλος από τη MISKO. Στα δύο digital videos της καμπάνιας, με hero προϊόντα τα σπαγγέτι και τις πέννες, τα πρωτότυπα food shots του Μανώλη Μαυρή -σε παραγωγή της Foss Productions- δημιουργούν εικόνες τόσο φαντασίας όσο και σιελόρροιας.
Ο λόγος, γεμάτος σάλτσες και υπερβολή, εξυμνεί τα προϊοντικά χαρακτηριστικά της βασικής σειράς MISKO με τον πλέον γλαφυρό τρόπο, ενώ το brand έρχεται να υπογράψει πως… «Εντάξει, ναι. Πάντα μας άρεσε η λίγη παραπάνω σάλτσα.» Αφού τα ζυμαρικά της MISKO, είναι «τα ζυμαρικά που φέρνουν στο πιάτο σας, πάντα το κάτι παραπάνω». Φυσικά, μία καμπάνια βασισμένη στην υπερβολή δεν θα μπορούσε να αρκεστεί μόνο στα digital videos.
H dedicated σελίδα misko.gr/valetisaltsasou καλεί το κοινό να δημιουργήσει τις δικές του «σάλτσες» για τα αγαπημένα ζυμαρικά MISKO, καθώς και πληθώρα Social Media υλικών πλαισιώνουν το concept.
Την παραγωγή πραγματοποίησε η Foss Productions και την σκηνοθεσία ο Mανώλης Μαυρής.
Συντελεστές MISKO:
Βάντα Αγνιάδη
Ηλίας Σταθακόπουλος
Νάντια Τουτουντζή
Soho Square Athens:
Καλλίνα Κυρατσούλη
Άλεξ Έσσλιν
Ισμήνη Κακούρα
Μάκης Γαλάνης
Άντζυ Γεωργιάδη
Δήμητρα Μπολούτσου
Ντορίνα Χαλατσοπούλου
Αλεξάνδρα Πλατανίτη
Νίκος Μέμος
πηγή:advertising.gr