Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media Insider

Η πληγή της διαφήμισης

Το μεγαλύτερο πλήγμα στην τηλεόραση ήταν η πτώση της διαφήμισης σε όλο τον κόσμο στην τηλεοπτική αγορά. Οπως δείχνει η έρευνα της Nielsen για το διάστημα της πρώτης περιόδου της πανδημίας, το αρνητικό ρεκόρ κατέχει η Ιταλία, με 42% πτώση.

 

Τις πρώτες εβδομάδες περίπου στα ίδια επίπεδα κινήθηκε και η διαφημιστική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ και η Γερμανία κατέγραψε σοβαρές απώλειες, της τάξης του 41% στο ραδιόφωνο και του 7% στην τηλεόραση. Η Γαλλία κατά τη διάρκεια του κορονοϊού έχασε το 15% των διαφημιστικών πακέτων στην τηλεόραση.

 

Από τη στήλη της Ντέπυς Γκολεμά στο Secret της εφημερίδας “ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ”

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου