O IAB Hellas σε συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία τεχνολογίας contentpass ξεκινούν σειρά ενεργειών, προκειμένου να αντιμετωπιστεί από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς το φαινόμενο του ad-blocking, που έχει ιδιαίτερα υψηλές διαστάσεις στην Ελλάδα, σε σύγκριση με την παγκόσμια πραγματικότητα.
Στα πλαίσια αυτά και ως πρώτο βήμα ξεκινά μέτρηση του ad-blocking με την συνεργασία όλων των Ελλήνων publishers, μέλη του IAB Hellas, που επιθυμούν να μετρηθούν. Τα στοιχεία θα είναι διαθέσιμα σε κάθε publisher ξεχωριστά σε πραγματικό χρόνο και ανά συσκευή. Παράλληλα θα «τρέξει» προτρεπτική καμπάνια σε όλους τους συμμετέχοντες publishers ορατή μόνο στους χρήστες που έχουν ενεργοποιημένο ad-blocking για να τους παρακινήσει να απενεργοποιήσουν τον ad-blocker.
Με βάση όλα τα παραπάνω στοιχεία ο ΙΑΒ Hellas, οι συνεργαζόμενοι publishers καθώς και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς της ελληνικής αγοράς θα μπορέσουν να καταλήξουν σε κάποια συμπεράσματα, προκειμένου να σχεδιαστούν οι επόμενες ενέργειες για να μειωθεί το φαινόμενο του ad-blocking.
Τα παραπάνω προσφέρονται χωρίς κόστος για τους publishers μέλη του IAB Hellas, με την συμβολή της contentpass.
πηγή:advertising.gr