Η δημιουργία μιας καμπάνιας που αφορά όλη την Ελλάδα είναι εξ ορισμού μια πρόκληση, πόσο μάλλον όταν θέμα της είναι το μείζον πρόβλημα της υπογεννητικότητας στη χώρα μας. Έτσι, όταν η ΟΛΥΜΠΟΣ θέλησε να επικοινωνήσει την στήριξη που παρέχει στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό HOPEgenesis, το ζητούμενο ήταν μια ταινία που θα μπορέσει να ευαισθητοποιήσει με έναν τρόπο διαφορετικό.
Η McVictor & Hamilton αντιμετώπισε την πρόκληση με μια πολύ ιδιαίτερη ματιά, μέσα από το γεμάτο συναίσθημα βλέμμα της μικρής Ελένης, μιας μαθήτριας ενός μονοθέσιου σχολείου ακριτικής περιοχής. Με μια ταινία μονοσήμαντη, με δυνατά ασπρόμαυρα πλάνα με έντονο contrast, κατάφερε να αναδείξει το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά μας.
Την καμπάνια υπογράφει το μήνυμα «το γάλα θέλει παιδιά», τονίζοντας τη σχέση της ΟΛΥΜΠΟΣ με την οικογένεια και ειδικά τα παιδιά, αλλά και δίνοντας προστιθέμενη αξία στην ενέργεια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας.
Ο Θαλής Πιτούλης, Creative Chairman στην McV&H, δήλωσε: «Για αυτή τη συνεργασία είμαι διπλά υπερήφανος έχοντας το δημιουργικό κομμάτι της εταιρείας Όλυμπος αλλά και ως Αντιπρόεδρος της HOPEgenesis υποστηρίζοντας το έργο του προέδρου μας Δρ. Στέφανου Χανδακά. Για εμάς στη McV&H, η κοινωνική ευθύνη είναι υποχρέωσή μας».
πηγή:advertising.gr