Το Depon, ο leader στην κατηγορία του, είναι το πρώτο πράγμα που σκέφτεται κάποιος όταν πονάει. Αυτή η επιτυχία του Depon βασίζεται στη δύναμή του να σώζει σημαντικές καθημερινές στιγμές. Από εκεί άλλωστε είναι και εμπνευσμένες οι δύο νέες τηλεοπτικές καμπάνιες της Ogilvy.
Η πρώτη νέα καμπάνια του Depon έρχεται να μας συστήσει στη νέα προσθήκη της στην «οικογένεια» των παυσίπονων, με το πρωτοποριακό Depon Cold & Flu, ειδικό για τα συμπτώματα γρίπης. Το μεγάλο νέο ζωντάνεψε μέσα από μία ταινία αληθινή αλλά και χιουμοριστική, που δείχνει έναν άντρα με κρυολόγημα, το οποίο όμως δεν θα αργήσει… να βρει το Depon του.
Παράλληλα είναι ήδη στον αέρα και η καμπάνια για το Depon Maximum, εμπνευσμένη απ’ τη νέα πραγματικότητα που ζούμε, λόγω της πανδημίας και των lockdown. Πρόκειται για μια ταινία που αφηγείται στον θεατή μια ιστορία γνώριμη σε όλους, για το πώς η καθημερινότητα μπορεί να σταθεί εμπόδιο στο να ζήσουμε στιγμές με τους αγαπημένους μας. Μια ιστορία που μας μαθαίνει, ότι με το Depon μπορείς να μη χάνεις λεπτό, από την «παράσταση» που ονομάζεται ζωή.
Εταιρία παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS
Σκηνοθέτης: Βασίλης Μπουραντάς
πηγή:advertising.gr