Η Walgreens Boots Alliance επέκτεινε τη συνεργασία της με το WPP Group, που συνεχίζει να διατηρεί τον παγκόσμιο λογαριασμό marketing και επικοινωνίας της εταιρείας.
Πρόκειται για την κατάληξη σχετικής διαδικασίας αναθεώρησης, που διήρκεσε 6 μήνες και την οποία επέβλεψαν οι Vineet Mehra (SVP της Walgreens Boots Alliance και global CMO & chief customer officer της Walgreens) και Aaron Radelet (global CCO και SVP στη Walgreens Boots Alliance) και τον ύψους 600 εκατ. δολαρίων λογαριασμό διεκδίκησε στο τελικό στάδιο και το Publicis Groupe.
Aπό το WPP Group, με το project αναμένεται να ασχοληθούν στελέχη από τις Ogilvy, Hill+Knowlton Strategies, BCW, GCI, Finsbury, VMLY&R, MediaCom, Berlin Cameron, Hogarth, Essence Global και Wunderman Thompson.
Το WPP Group ανέλαβε για πρώτη φορά το λογαριασμό το 2017 και πλέον η συνεργασία επεκτείνεται μέχρι το τέλος του 2022, με δυνατότητα περαιτέρω ανανέωσης μέχρι το τέλος του 2024. Η Walgreens Boots Alliance είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία των αλυσίδων φαρμακείων Walgreens στις ΗΠΑ και Boots στη Μεγάλη Βρετανία.
πηγή:advertising.gr