H Socialab υπογράφει το νέο Digital Activation των Cream Crackers Παπαδοπούλου, «Δες την αλλιώς». Ο σχεδιασμός και η πραγματοποίηση του project έγινε με στόχο την ενίσχυση της τηλεοπτικής καμπάνιας, δίνοντας έμφαση στη διάδραση του κοινού με το brand στο digital περιβάλλον.
Αναλαμβάνοντας τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου concept, η Socialab προχώρησε στην υλοποίηση δέκα διαφορετικών videos με τον μοναδικό Γιώργο Καπουτζίδη να ενσαρκώνει ανατρεπτικούς και άκρως διασκεδαστικούς ρόλους. Η έμπειρη ομάδα της Socialab, αναγνωρίζοντας πως τα Cream Crackers Παπαδοπούλου αποτελούν το ιδανικό σνακ για ένα απαιτητικό πρόγραμμα, τοποθετεί τον ταλαντούχο Γιώργο Καπουτζίδη σε ρόλους έκπληξη υπενθυμίζοντας τους λόγους που τα Cream Crackers «χωράνε σε κάθε σου στιγμή».
Η Socialab δημιούργησε το microsite destinallios.gr, στο οποίο το κοινό καλείται να αποφασίσει και να ψηφίσει τον αγαπημένο του ρόλο και να διεκδικήσει υπέροχα δώρα. Ο κόσμος φαίνεται να έχει αγκαλιάσει αυτή την ενέργεια, καθώς ο διαγωνισμός κατάφερε να αποσπάσει περισσότερες 9000 συμμετοχές από την πρώτη κιόλας εβδομάδα!
Η συνεχής ανταπόκριση του κοινού αποδεικνύει ότι τα Cream Crackers Παπαδοπούλου έχουν κερδίσει την αγάπη και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Εξάλλου τα Cream Crackers Παπαδοπούλου είναι μοναδικά καθώς ικανοποιούν τις διατροφικές ανάγκες, ακόμη και των πιο απαιτητικών.
πηγή:advertising.gr