To Jack Daniels λανσάρει την πρώτη του παγκόσμια καμπάνια με την υπογραφή της Energy BBDO. Με βασικό motto τη φράση «Make It Count», η καμπάνια που θα «τρέξει» σε περισσότερες από 100 αγορές, έχει στόχο να απεικονίσει το θαρραλέο πνεύμα του ιδρυτή «Mr. Jack», και να εμπνεύσει ανθρώπους να κάνουν κάτι που πάντα ήθελαν να κάνουν.
Το διάρκειας 60 δευτερολέπτων σποτ με τίτλο «First Timers», δείχνει πώς κάποιες μικρές πράξεις μπορούν να κάνουν κάποιον να νιώθει μεγάλος. Η καμπάνια λανσαρίστηκε αρχικά σε 40 διεθνείς αγορές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων όπου το Jack Daniel’s καταγράφει πολύ καλές επιδόσεις όπως οι ΗΠΑ, Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Μεξικό, Αυστραλία, Βραζιλία, Ινδία και Ιαπωνία.
Θα έχει παρουσία στην τηλεόραση, ενώ έχουν δημιουργηθεί και online video. Επίσης, περιλαμβάνει και out of home, social media , e-commerce και print εκτελέσεις. Η Spark Foundry του Publicis Groupe χειρίζεται τα media. To Jack Daniels έλκει την καταγωγή του από το Lynchburg του Τενεσί και, με ιστορία 154 ετών, αποτελεί το αμερικανικό ουίσκι με τις υψηλότερες πωλήσεις στον πλανήτη.
πηγή:advertising.gr