Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Δήμος Σίφνου: Νέος διαγωνισμός για λογότυπο

Ο Δήμος Σίφνου απευθύνει νέα πρόσκληση ενδιαφέροντος για την εικαστική αποτύπωση του λογότυπου τουριστικής προβολής της Σίφνου. Οι ενδιαφερόμενοι έχουν προθεσμία να υποβάλουν τις προτάσεις τους έως τις 30 Οκτωβρίου 2020.

 

Το λογότυπο πρέπει να αποτυπώνει το λογοπαίγνιο «Gastronomic, Exceptional, Mythical» GEM, με τρόπο ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτό από τον αποδέκτη. Το λογοπαίγνιο αποτυπώνει βασικά χαρακτηριστικά της Σίφνου, με δεδομένο ότι η Σίφνος είναι: γαστρονομική, μέσα από την τοπική κουζίνα,(Sifnos Gastronomic), σπάνια και ιδιαίτερη, μέσα από τη φιλοξενία, την παράδοση, την κουλτούρα, τις τέχνες.

 

Αναλυτικότερα το λογότυπο, θα πρέπει:

 

Να είναι πρωτότυπο και µοναδικό, όπως ορίζεται στον Περί του ∆ικαιώµατος Πνευµατικής Ιδιοκτησίας Ν. 2121/1993 “Πνευµατική ιδιοκτησία, συγγενικά δικαιώµατα και πολιτιστικά θέµατα” (Φ.Ε.Κ. Α΄25/4.3.1993).

Να είναι αναγνωρίσιµο και να αντιλαµβάνεται κανείς εύκολα το κεντρικό νόηµα της εικόνας.

Το λογότυπο πρέπει να αποτυπώνει το λογοπαίγιο «Gastronomic, Exceptional, Mythical» GEM, με τρόπο ώστε να γίνεται εύκολα αντιληπτό από τον αποδέκτη. Το λογοπαίγνιο αποτυπώνει βασικά χαρακτηριστικά της Σίφνου, με δεδομένο ότι η Σίφνος είναι:

 

-ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΗ μέσα από την τοπική κουζίνα, τις παραδοσιακές συνταγές και τη γαστρονομική της ιστορία (Sifnos Gastronomic),

 

-ΣΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ μέσα από τη φιλοξενία, την παράδοση, την κουλτούρα, τις τέχνες, την προσωπικότητα των ανθρώπων (Sifnos Exceptional),

 

-ΜΥΘΙΚΗ μέσα από την πλούσια ιστορία της, τη σύνδεση με τη μυθολογία αλλά και τα διαχρονικά εντυπωσιακά αρχαία μνημεία της (Sifnos Mythical).

 

Sifnos GEM* (Gem*: Κόσμημα, πολύτιμος λίθος, πετράδι) [Το νησί μας έχει χαρακτηριστεί ως «Hiddengem» από τα: UsaToday, theculturetrip.com, secretescapes.com, theguardian.com, Harvard University, Princeton University, Discover Greece, Greeka, καθώς και πολλά άλλα ταξιδιωτικά blogs και ιστοσελίδες μεγάλων touroperators].

 

Η επιλογή έγινε βάσει των ακόλουθων κριτηρίων: i) Στα Αγγλικά – που μπορεί «να σταθεί» και στις αγορές εκτός των Αγγλόφωνων, ii) Με απλές κατανοητές λέξεις παγκόσμιας εμβέλειας, iii) Με στόχο την περιεκτική αποτύπωση βασικών σημείων του Τουριστικού προορισμού «Σίφνος», iv) Με στόχο την προσέλκυση ενδιαφέροντος μέσα από δοκιμασμένους μηχανισμούς (π.χ. λογοπαίγνια, αρκτικόλεξα, κ.λπ.).

 

Το λογότυπο πρέπει να αντανακλά χρωματικά και σχεδιαστικά τον προορισμό και τα βασικά χαρακτηριστικά του (όπως φυσικό κάλλος, παραλίες, αρχιτεκτονική, γαστρονομία, αγγειοπλαστική, παραδόσεις, πολιτισμός, ειδικές μορφές τουρισμού κ.ά.), σύμφωνα με τα δεδομένα της σύγχρονης εποχής, αποδίδοντας ταυτόχρονα τη μοναδικότητα και αυθεντικότητα της Σίφνου.

Η τελική επιλογή θα πρέπει να είναι 4χρωμία και να προβλεφθούν μία ή περισσότερες παραλλαγές σε χρωματικούς συνδυασμούς που θα επιτρέπουν τη χρήση του λογοτύπου σε φόντο διαφορετικών αποχρώσεων.

Η τελική επιλογή θα πρέπει να ετοιμαστεί στους κατάλληλους τύπου ανοικτών αρχείων -openfiles- (CMYKTIFF, PSD, PDF, JPEG, κ.α.) υψηλής ανάλυσης για χρήση σε πλήθος εφαρμογών όπως φυλλάδια, επαγγελματικές κάρτες, επιστολόχαρτα, μακέτες, onlinebanners, website, roll-upbanners, πινακίδες, αφίσες, αναμνηστικές τσάντες, αυτοκόλλητα, κ.ά.

Η τελική επιλογή θα πρέπει να ετοιμαστεί και σε μία επιπλέον παραλλαγή που θα εφαρμόζεται και σε επιφάνειες που δε θα είναι εφικτή η αποτύπωση με χρώματα, αλλά μόνο σχεδιαστικά, π.χ. σε πήλινα ποτήρια ή άλλα σκεύη.

 

πηγή:advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;