Το facebook δίνει στους διαφημιζόμενους περισσότερα λεπτομερή εργαλεία για brand safety: twitter share button, facebook share button, pinterest share button. Το facebook ενημέρωσε τα εργαλεία brand safety για να δώσει στους διαφημιζόμενους πιο λεπτομερή έλεγχο για το πού εμφανίζεται το περιεχόμενό τους.
Στους διευρυμένους ελέγχους υπάρχει και ένα απαγορευτικό εργαλείο που επιτρέπει την καταλληλότητα περιεχομένου-επιπέδου στα βίντεο. Οι νέοι έλεγχοι υπολογίζεται ότι φτάνουν σε 1,25 δισ. άτομα που επισκέπτονται το Facebook Watch κάθε μήνα.
Το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης θα παρέχει εργαλεία καταλληλότητας, για να δίνει στους διαφημιζόμενους μεγαλύτερο έλεγχο για το πού εμφανίζονται οι διαφημίσεις τους, ενώ θα μπορούν και να εξαιρούνται από συγκεκριμένα θέματα όπως ειδήσεις, πολιτική, gaming και θρησκευτικό περιεχόμενο, ελέγχοντας την τεχνολογία Μηχανικής Μάθησης.
Μια λευκή λίστα εγκεκριμένων εκδοτών θα επιτρέπουν στα μπραντ να συνελέγχουν το κανάλι σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια καταλληλότητας, έχοντας πρόσβαση σε περιεχόμενο μόνο από εκείνους τους παρόχους.
πηγή:advertising.gr