Η BBDO δημιουργεί τη νέα καμπάνια για τα Lay’s ρίγανη, με πρωταγωνιστές τους Λεωνίδα Κουτσόπουλο και Χρήστο Μάστορα!
H σχετική ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Στην ολοκαίνουργια καμπάνια των Lay’s, YouTube, Facebook και Instagram, κατακλύζονται από το πιο ριγανάτο μπάτλ που έγινε ποτέ! O Λεωνίδας Κουτσόπουλος και ο Χρήστος Μάστορας συναγωνίζονται ποιος είναι πιο κατάλληλος να μιλήσει στο πανελλήνιο για την αγαπημένη γεύση της ρίγανης! Και ξαφνικά εμφανίζεται και τρίτο πρόσωπο κλειδί που φαίνεται να τους κερδίζει και τους δύο! Ή μήπως όχι; Σε τρία διαδοχικά σκετσάκια, και πολλά έξτρα digital υλικά, με πολύ χιούμορ και την μοναδική ενέργεια των αγαπημένων πρωταγωνιστών, τα νέα Lay’s ρίγανη και η BBDΟ δημιουργούν μια εντυπωσιακή engaging καμπάνια που καλεί τον κόσμο όχι μόνο να δοκιμάσει τη νέα γεύση αλλά και να διαλέξει τον καταλληλότερο ambassador! Ποιος από τους τρείς θα νικήσει το μπάτλ της ρίγανης; Την τελευταία λέξη θα την πει το κοινό αφού η καμπάνια που ξεκινάει τώρα, θα κορυφωθεί με μεγάλο online διαγωνισμό!»