Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Πτώση στα διαφημιστικά έσοδα του Twitter

Το Twitter δεν μπόρεσε να ξεφύγει από τις επιπτώσεις της κρίσης του κορονοϊού στη διαφημιστική αγορά, παρ’ όλο που παρουσίασε σημαντική αύξηση των ενεργών χρηστών του το β’ τρίμηνο του 2020. Η εταιρεία κατέγραψε διαφημιστικά έσοδα 562 εκατομμύρια δολάρια από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, μειωμένα κατά 23% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Τα συνολικά έσοδα σημείωσαν πτώση 19% αγγίζοντας τα 683 εκατομμύρια δολάρια. Η μετοχή της Twitter ενισχύθηκε περισσότερο από 6% στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

 

Οι ενεργοί ημερήσιοι χρήστες αυξήθηκαν κατά 20 εκατ. στους 186 εκατ. για το τρίμηνο μέχρι τον Ιούνιο, ενώ αναλυτές προέβλεπαν περίπου 172 εκατ. Η εταιρεία ανακοίνωσε καθαρές ζημιές 1,23 δισ. δολαρίων ή 1,56 δολαρίων ανά μετοχή, έναντι κερδών 1,12 δισ. δολαρίων ή 1,43 δολαρίων ανά μετοχή πριν από ένα χρόνο. Οι προσαρμοσμένες ζημιές ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα 1,39 δολάρια. Πριν από ένα χρόνο, η Twitter είχε εμφανίσει προσαρμοσμένα κέρδη 1,58 δολαρίων. Τα έσοδα στο τρίμηνο μειώθηκαν στα 683 εκατ. δολάρια από τα 841 εκατ. δολάρια και διαμορφώθηκαν χαμηλότερα των συγκλινουσών εκτιμήσεων, οι οποίες έκαναν λόγο για 702 εκατ. δολάρια.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;