Η περίοδος μετά το lockdown βρίσκει το Influence ακόμη πιο ενισχυμένο και τους influencers στην πρώτη γραμμή της επικοινωνίας. Το νέο report της Ogilvy, με τίτλο «Influencing Our New Reality», αναδεικνύει όλες εκείνες τις τάσεις που έρχονται στο προσκήνιο, στη μετά Covid-19 εποχή και αναλύει τους τρόπους με τους οποίους πρέπει να λειτουργούν τα brands και να σχεδιάζεται η στρατηγική επικοινωνίας.
Τα ευρήματα δείχνουν πως αυτό που άλλαξε δεν είναι οι βασικές ανάγκες των καταναλωτών αλλά ο τρόπος που αυτές ικανοποιούνται. Σύμφωνα με το report, η πανδημική κρίση ακολούθησε τέσσερις φάσεις, με τη συμπεριφορά των καταναλωτών να εναλλάσσεται μεταξύ του κάθε σταδίου. Σε αυτό το πλαίσιο, κάθε brand πρέπει να είναι σε θέση να διαφοροποιεί τον τρόπο που επικοινωνεί, ώστε να ανταποκρίνεται στο mindset της κάθε φάσης, στην οποία βρίσκεται ο καταναλωτής.
Σε μια τέτοια στρατηγική επικοινωνίας, κομβικό ρόλο παίζουν οι influencers, οι οποίοι, την περασμένη περίοδο αναδείχθηκαν σε βασικό κανάλι παραγωγής και προώθησης περιεχομένου, αντικαθιστώντας σε ορισμένες περιπτώσεις τα ίδια τα brands. Μέσα από τους τέσσερις βασικούς ρόλους που επιτέλεσαν (entertainers, fundraisers, informers και economy boosters), οι influencers έθεσαν νέες βάσεις και καινούργια milestones, για το πώς αλλάζει η επικοινωνία από εδώ και στο εξής.
Διαβάστε περισσότερα στο νέο report της Ogilvy με τίτλο «Influencing Our New Reality»
πηγή:advertising.gr