Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Κάμπος Χίου: Στον «αέρα» η πρώτη τηλεοπτική καμπάνια για τους NFC χυμούς

Στον «αέρα» βρίσκεται η πρώτη καμπάνια της Κάμπος Χίου για τους NFC χυμούς, 7 χρόνια μετά το λανσάρισμά τους, το 2013.

Η καμπάνια θα προβληθεί στην τηλεόραση σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ θα πραγματοποιηθούν παράλληλες εκδηλώσεις – δημοσιεύσεις σε  θερινούς κινηματογράφους, κλαδικά έντυπα, δελτία τύπου και social media. Παράλληλα, θα ενημερωθούν οι καταναλωτές για το νέο λανσάρισμα «7 Μήλα», που έχει ήδη τοποθετηθεί στη συντριπτική πλειοψηφία των σούπερ μάρκετ.

H βασική ιδέα του σεναρίου των TVCs που γυρίστηκαν πριν από μία εβδομάδα σε διάφορα σημεία της Χίου, είναι ότι εφόσον δεν μπορεί κάποιος να κρατήσει 12 πορτοκάλια ή 26 μανταρίνια στην αγκαλιά του, καλύτερα να απολαύσει έναν υπέροχο Χυμό Κάμπο Χίου που είναι ακριβώς αυτό: χυμός από 12 ή 26 στυμμένα φρούτα. Το TVC «12 Πορτοκάλια» έχει 4 δράσεις ενώ το TVC «26 Μανταρίνια» έχει αντίστοιχα 3 δράσεις. Υπάρχει και μια ακόμη δράση για τα «12 Πορτοκάλια» η οποία λέγεται «Erotas» και αναμένεται σύντομα στον «αέρα».

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;