Η εκπομπή #Foodball του Gazzetta με τον Μιχάλη Τσόχο ξεχώρισε στα φετινά MIXX Awards Europe και IAB Europe Research Awards, κερδίζοντας bronze βραβείο στην κατηγορία ”Branded Content”.
Είναι γνωστό ότι τα MIXX Awards αναδεικνύουν τις καλύτερες και πιο αποτελεσματικές digital καμπάνιες στην Ευρώπη.
Το #Foodball ξεκίνησε το 2018 από το Gazzetta και τη Liquid Media και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη UM για λογαριασμό της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και συγκεκριμένα της FIX Hellas.
Για τις ανάγκες της εκπομπής, η παραγωγή πραγματοποίησε γυρίσματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίπολη και Ηράκλειο Κρήτης και την περίοδο της καραντίνας κατάφερε να φέρει «κοντά» τις παρέες μέσω zoom. Σήμερα, προχωρά στη δημιουργία νέων επεισοδίων, τα οποία θα προβληθούν στο site και στα social media.
πηγή: advertising.gr