Ο Όμιλος Publicis στην Ελλάδα είναι από τους εργοδότες που ανταποκρίθηκαν άμεσα στην κρίση του Covid-19. Από τις αρχές του Φεβρουαρίου, ο Όμιλος έλαβε την απόφαση να διακόψει τα επαγγελματικά ταξίδια, ενεργοποίησε πρωτόκολλα ασφαλείας για τους επισκέπτες, μείωσε στο ελάχιστο τις συναντήσεις, εντατικοποίησε τον καθαρισμό των χώρων εργασίας και υιοθέτησε την πρακτική της εθελοντικής καραντίνας 14 ημερών σε περίπτωση προσωπικού ταξιδιού ή εμφάνισης συμπτωμάτων γρίπης. Επίσης, όπως ήταν φυσικό, προμήθευσε όλο το προσωπικό με αντισηπτικά υγρά για ενίσχυση της ατομικής υγιεινής. Δεν έμεινε όμως εκεί… Με καταλυτική ημερομηνία τη 10η Μαρτίου, όταν πάρθηκε η απόφαση από το top management για απομάκρυνση όλου του προσωπικού και με έναν άψογο συντονισμό από το τμήμα IT η Publicis Groupe μπορεί να υπερηφανεύεται πως κατόρθωσε όλοι οι άνθρωποί της στην Ελλάδα να εργάζονται απομακρυσμένα από το σπίτι ήδη από τη Δευτέρα 16 Μαρτίου – και οι 124.
Το πλάνο για την επιστροφή στο γραφείο
Η Publicis Groupe, μέσα σε αυτό το διάστημα, με υπευθυνότητα αλλά και νηφαλιότητα, και κυρίως χωρίς καμία βιασύνη, εξέτασε όλα τα δεδομένα και κατέληξε σε ένα ισχυρό πλάνο σταδιακής επιστροφής από αρχές Ιουνίου, με βασικό γνώμονα την προστασία όλων. Η απόφαση, λοιπόν, που ελήφθη ήταν να μείνουν σπίτι οι εργαζόμενοι που ανήκουν σε ευπαθή ομάδα ή έχουν κάποιον αγαπημένο τους σε ευπαθή κατηγορία, αυτοί που χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ αλλά και αυτοί που δεν νιώθουν ακόμα έτοιμοι να εκτεθούν σε κοινόχρηστους χώρους. Επίσης, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι με παιδιά, είτε αυτά είναι μικρής ηλικίας είτε πρόκειται να δώσουν πανελλήνιες και οι γονείς θέλουν να είναι κοντά τους αυτήν τη σημαντική για εκείνα περίοδο της ζωής τους.
Στο μεταξύ, μέσα στον Μάιο, ο Όμιλος προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, λαμβάνοντας τα κατάλληλα οργανωτικά μέτρα και εξασφαλίζοντας τα αναγκαία προστατευτικά μέσα προκειμένου για την ασφάλεια του προσωπικού.
Συνοψίζοντας, λοιπόν, από τις αρχές του Ιουνίου και σταδιακά, επέστρεψε στα γραφεία το 30% του προσωπικού, ενώ ένα επιπλέον 15% επέστρεψε μερικώς, δηλαδή απασχολείται στο γραφείο από 1 έως 3 ημέρες εβδομαδιαίως και τις υπόλοιπες από το σπίτι. Φυσικά, ακολουθείται ο βασικός κανόνας του sitting & social distancing και τηρείται 2 μέτρα απόσταση, ενώ υπάρχει μόνο 1 άτομο ανά 10 τ.μ. Επίσης, όλος ο Όμιλος προμήθευσε το προσωπικό με μάσκες πολλαπλής χρήσης, για χρήση στο γραφείο αλλά και στον προσωπικό του χρόνο. Επιπρόσθετα, γάντια μίας χρήσης και αντισηπτικά υγρά δόθηκαν στο σύνολο του προσωπικού, προκειμένου να φροντίζει ο καθένας εντατικά την ατομική του υγιεινή στους χώρους εργασίας.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στους εργαζομένους της υποδοχής και των εξωτερικών εργασιών, για τους οποίους έχει τοποθετηθεί κατάλληλο plexiglas συναλλαγής και υπάρχει πρόβλεψη χρήσης ειδικών απολυμαντικών μηχανημάτων όλης της αλληλογραφίας που διαχειρίζονται. Τέλος, πραγματοποιήθηκε γενική απολύμανση των χώρων και εξασφαλίστηκε η ορθή λειτουργία και χρήση των συστημάτων εξαερισμού και κλιματισμού, ενώ νέες πολιτικές εγκαινιάστηκαν και ήρθαν να προστεθούν στα πρωτόκολλα ασφαλείας που έχουν ενεργοποιηθεί ήδη από τον Φεβρουάριο.
Τhe Lion Rules
Όμως όλα αυτά δεν είναι αρκετά. Την περίοδο αυτή, πολλοί αντιμετώπισαν με δυσκολία τη συνθήκη του confinement. Είτε γιατί κλήθηκαν να βρουν τις ισορροπίες μεταξύ εργασιακού χρόνου και ενασχόλησης με τα παιδιά που ήταν στο σπίτι, είτε γιατί τους έλειψαν οι φίλοι τους, οι work buddies τους και τα outdoor hobbies τους. Ο Όμιλος Publicis, λοιπόν, θεώρησε ότι οφείλει όχι μόνο να εξασφαλίσει ένα υγιές εργασιακό περιβάλλον ενισχυμένο με μέτρα πρόληψης κατά του Covid-19, αλλά και να σκύψει πάνω και από την πνευματική υγεία των ανθρώπων του, που και αυτή έχει πληγεί την περίοδο αυτή.
Σε αυτό το πλαίσιο, εγκαινίασε τα Lion Rules for a Well-Balanced Life. Οι χρυσοί αυτοί κανόνες αποτελούν ένα well-being frame για τους ανθρώπους του Ομίλου, με πολιτικές κάποιες ήδη υπαρκτές αλλά και με νέες, εμπνευσμένες από τη ζωή μας παρέα πλέον με τον Covid-19. Στόχος είναι να μην αποτελέσουν ένα ευχολόγιο και γι’ αυτό σχεδιάστηκαν πολιτικές-παραινέσεις που να είναι πρακτικές, ευέλικτες και ρεαλιστικές, βασισμένες και στο feedback που συγκεντρώθηκε από την έρευνα εργαζομένων «Future of Work», που πραγματοποιήθηκε την περίοδο της καραντίνας.
Με αυτόν τον τρόπο, η Publicis Groupe θέλει να υπενθυμίζει καθημερινά στους ανθρώπους της ότι υπάρχει way out για work-life balance και να ποιο είναι το μονοπάτι: αυτός ο χρυσός circle of life, of a Well-Balanced Life!
Άρτεμις Καπουράλου, Chief Talent Officer, Publicis Groupe Greece
Ανασυνταχθήκαμε, εξελιχθήκαμε και βγήκαμε νικητές
Σε αυτή την ιδιαίτερη εποχή που βιώνουμε όλοι ο Όμιλος Publicis, για μία ακόμη φορά, εμπιστεύτηκε στους ανθρώπους του το business και οι άνθρωποι εμπιστεύτηκαν τη σωματική και ψυχική τους υγεία στον Όμιλο. Ανασυνταχθήκαμε, εξελιχθήκαμε και βγήκαμε νικητές.
πηγή: advertising.gr