H εταιρεία Τrabaho με επικεφαλής την Αννίτα Γρηγοριάδη αναδείχθηκε νικήτρια στον διαγωνισμό που πραγματοποίησε η ΕΡΤ με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών διαφημιστικής εκστρατείας στο πλαίσιο προβολής και προώθησης του προγράμματος για χρονικό διάστημα 6 μηνών.
Η Trabaho αναδείχθηκε ανάδοχος λόγω πλέον συμφέρουσας προσφοράς βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας -τιμής, με συνολικό κόστος 59.750,00 € (πλέον Φ.Π.Α) . Στον διαγωνισμό έλαβε μέρος και η NextCom
Υπενθυμίζεται πως άμεσα αναμένεται απόφαση και στον έτερο διαγωνισμό της ΕΡΤ με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών παραγωγής έως 10 διαφημιστικών ταινιών –στο πλαίσιο προβολής και προώθησης του προγράμματος- συνολικού προϋπολογισμού 60.000 ευρώ. Η σύμβαση θα είναι, επίσης, εξάμηνης διάρκειας.