H brand value ανέλαβε το σχεδιασμό συσκευασίας του παραδοσιακού προϊόντος «Κρητικό Μέλι» της επιχείρησης παραγωγής ελαιολάδου και κρητικών προϊόντων Pallada, στα πλαίσια της ανάπτυξής της με νέα προϊόντα διατροφής.
Για τη δημιουργία της συσκευασίας, κρίθηκε αναγκαία η αναφορά της γεωγραφικής προέλευσης του προϊόντος, καθώς και η δημιουργία μιας εικονογράφησης εμπνευσμένης από τη φροντίδα του μελισσοκόμου. Έτσι, επικοινωνείται οπτικά η ανώτερη ποιότητα του προϊόντος, από το στάδιο της παραγωγής μέχρι και την τυποποίηση.