Η Coca-Cola επενδύει σε μια μεγάλη εκστρατεία μάρκετινγκ, απευθυνόμενη σε 10 αγορές της Δυτικής Ευρώπης που επιδιώκουν να αναδείξουν το αναψυκτικό ως εκείνο που ενώνει τους ανθρώπους σε έναν κόσμο ο οποίος γίνεται ολοένα και πιο εχθρικός.
Ωστόσο, μην περιμένετε από το brand να λάβει θέση σχετικά με πολιτικά ζητήματα που διχάζουν όπως το Brexit ή η προεδρία του Trump. Η εκστρατεία, η οποία ξεκινά την επόμενη εβδομάδα, θα «τρέξει» με το μήνυμα «Όλα είναι καλύτερα όταν είμαστε ανοιχτοί» (Everything is better when we’re open). Είναι μέρος μιας υπόσχεσης από την Coca-Cola, η οποία επικεντρώνεται στο γεγονός ότι ποτέ δεν πρέπει να αποφεύγουμε τα κοινωνικά ζητήματα, είτε πρόκειται για τα δικαιώματα της κοινότητας LGBT είτε για την αειφορία.
Η έρευνα της εταιρείας εντόπισε ότι η διαφήμιση που βασίζεται στην «ενσυναίσθηση» θα είναι το κλειδί για την καθοδήγηση του νέου κρυσταλλωμένου σκοπού της. Η πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση έχει γυριστεί σε ένα εχθρικό αστικό τοπίο μιας πόλης και παρακινεί τους θεατές να θέσουν το ερώτημα «Μπορώ να κάνω λάθος;» (Can I Be Wrong). Η Natasha Lyonne διακρίνεται να έρχεται για τη διάσωση μιας πόλης γεμάτης θυμωμένους πολίτες, εξηγώντας ότι η κοινωνία θα μπορούσε να αλλάξει προς το καλύτερο, αν οι άνθρωποι αναλάβουν την ευθύνη για τις πράξεις τους.