H The Kompany ανέλαβε την pro bono λειτουργία και διαχείριση του Γραφείου Τύπου, Media Relations, καθώς και τον συνολικό σχεδιασμό της στρατηγικής επικοινωνίας του μη κερδοσκοπικού προγράμματος ReGeneration.
Το ReGeneration αποτελεί το μεγαλύτερο και πιο πολυσυμμετοχικό πρόγραμμα αμειβόμενης απασχόλησης και προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης στην Ελλάδα. Τα τελευταία 5 χρόνια έχει καταφέρει να τοποθετήσει περισσότερους από 1.250 ταλαντούχους νέους σε οργανικές θέσεις εργασίας, σε 450 εταιρείες πανελλαδικώς. Από τις προσλήψεις αυτές, οι 900 πραγματοποιήθηκαν στο διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου 2018 έως και σήμερα, γεγονός που καταδεικνύει τη σημαντική εξέλιξη και ανάπτυξη του προγράμματος τα τελευταία 2 χρόνια, καθώς οι ρυθμοί ανάπτυξης αγγίζουν το 260%.
Η στρατηγική συνεργασία μεταξύ του ReGeneration και της The Kompany έχει ως στόχο την μέγιστη προβολή του προγράμματος τόσο σε ελληνικά όσο και σε διεθνή media για την ανάδειξη της σπουδαιότητάς του, καθώς και του ρόλου που επιτελεί στην ελληνική κοινωνία και οικονομία.
O Κώστας Τσολάκης, Founder της The Kompany, δήλωσε τα εξής: «Για μας αποτελεί μεγάλη πρόκληση η διαχείριση ενός τόσου σημαντικού project όπως το ReGeneration. Σε αυτήν την κατεύθυνση, ευχαριστούμε το ReGen για την εμπιστοσύνη που δείχνει στην ομάδα της The Kompany. Είμαστε προσηλωμένοι κι εργαζόμαστε σκληρά για την επίτευξη των στρατηγικών στόχων μιας ιδιαίτερα απαιτητικής επικοινωνίας».
Ο Πάνος Μαδαμόπουλους-Μοράρης, Συνιδρυτής του ReGeneration, με τη σειρά του αναφέρει: «Ευχαριστούμε θερμά την ομάδα της The Kompany, που με την εμπειρία της και την ουσιαστική γνώση της επικοινωνίας και των ΜΜΕ, συμβάλλει στην όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ανάδειξη του κοινωνικού αποτυπώματος του ReGeneration”
πηγή: advertising.gr