Το μεγαλύτερο phygital project της 24MEDIA, το House Twenty Four, γιορτάζει δύο χρόνια λειτουργίας.
Η νέα χρονιά φέρνει μαζί της τον τρίτο χρόνο λειτουργίας του House Twenty Four, του πολύ επιτυχημένου project της 24MEDIA, το οποίο εισήγαγε στην αγορά του digital publishing την έννοια του physical experience, προσφέροντας τόσο στα συνεργαζόμενα brands όσο και στο κοινό των properties του Ομίλου, μοναδικές εμπειρίες.
Το 2019, το Σπίτι της 24MEDIA φιλοξένησε συνολικά ενέργειες από 72 brands και υλοποίησε μαζί τους 49 video παραγωγές, 53 φωτογραφήσεις αλλά και 18 μοναδικά events. Δίνοντας στα brand αυτά το physical aspect που χρειάζονταν στην επικοινωνία τους αλλά και το “σπιτικό” περιβάλλον που απαιτούσε η προβολή τους. Τρόφιμα, καλλυντικά, ηλεκτρικές συσκευές, έπιπλα, ρούχα, υπηρεσίες και αξεσουάρ βρήκαν για άλλη μια χρονιά τη δική τους θέση σε ένα πραγματικό σπίτι, ακριβώς όπως διεκδικούν μια θέση στα σπίτια των αναγνωστών μας.
Δείτε εδώ το επετειακό βίντεο που δημιούργησε η 24MEDIA για τον δεύτερο χρόνο λειτουργίας του House Twenty Four.
πηγή: advertising.gr