Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

BBDO και Optima δημιουργούν για το Λογάδι

Ένα τυρί. Πολλά πρόσωπα. Αυτό είναι το Λογάδι.

 

Ένας πρωταγωνιστής. Πολλά πρόσωπα. Αυτός είναι ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης

 

Μια συνεργασία. Πολλή φαντασία.

 

Αυτό είναι το μυστικό της νέας ταινία που δημιούργησε η BBDO με την Optima για το Λογάδι.

 

Στην ταινία πρωταγωνιστεί η γεύση και…ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης σε έναν απολαυστικό και σπαρταριστό μονόλογο.

 

Λαχταριστά προϊόντικά πλάνα και ένας Βλαδίμηρος που ανυπομονεί να απολαύσει όσο περισσότερα πιάτα μπορεί με το αγαπημένο του τυρί, προσπαθώντας να προλάβει τους καλεσμένους του, τους οποίους σχολιάζει και αναπαριστά με το μοναδικό χιουμοριστικό του τρόπο.

 

Το μήνυμα «Οικογενειακό και πολυΛΟΓΑΔΙκο» επισφραγίζει την πολυχρηστικότητα που προσφέρει το Λογάδι κάθε φορά.

 

Την παραγωγή της ταινίας υπογράφουν η FeelMe, με την καθοδήγηση της δημιουργικής

 

ομάδας της BBDO που εμπνεύστηκε και δημιούργησε τη νέα επικοινωνία.

 

Από την OPTIMA:

 

Γιαννακοπούλου Μαρία – Marketing Director

 

Γαργανουράκης Γιώργος – Group Brand Manager

 

Μπουζιούκου Αφροδίτη – Brand Manager

 

Από την BBDO:

 

Παπανικολάου Θεοδόσης – Chief Creative Director

 

Ματσούκης Περικλής – Creative Director

 

Παπαχριστοφόρου Νάσος – Client Service Director

 

Πρασίνου Μαρία – Account Manager

 

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ: FEEL ME PRODUCTIONS

 

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ: Θεόφιλος Παπαστυλιανός

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;