Πόση δουλειά θέλει ένα παξιμάδι για να γίνει παξιμάδι “Το Μάννα” Τσατσαρωνάκη;
Από τη νέα καμπάνια της Ogilvy για “Το Μάννα”, αντιλαμβανόμαστε πως θέλει πολύ περισσότερη από όση θα μπορούσε κάποιος να διανοηθεί.
Εκ πρώτης όψεως, “το Μάννα” μοιάζει με ένα απλό παξιμάδι. Ωστόσο η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική. Μία παλιά μυστική συνταγή με το πάντρεμα των αγνότερων υλικών, η εμπειρία πολλών δεκαετιών που συνοδεύεται από το πάθος και την αγάπη για το προϊόν, αλλά και η υπομονή για το άριστο αποτέλεσμα, είναι αναπόσπαστα στοιχεία της «δουλειάς» που βάζει η οικογένεια Τσατσαρωνάκη για να δημιουργήσει “το Μάννα”. Όλα αυτά το κάνουν τόσο μοναδικό και πλούσιο σε γεύση, ώστε δικαίως έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των καταναλωτών εδώ και χρόνια.
Σε ό,τι αφορά την τεχνική της ταινίας, με μία συνδυαστική τεχνική κινούμενων φωτογραφιών και videos και μια άκρως κινηματογραφική προσέγγιση, ο θεατής βυθίζεται στο τοπίο, τις μυρωδιές και γεύσεις της Κρήτης και του Μάννα, ενώ παράλληλα γνωρίζει και τα αληθινά πρόσωπα της οικογένειας με τον Νίκο Τσατσαρωνάκη να παραδίδει τη συνταγή και συμβολικά τη σκυτάλη στη νέα γενιά που έρχεται με ακόμα περισσότερη όρεξη για δουλειά.
Η ταινία εξιστορεί όλη την σύνθετη παραγωγική διαδικασία που ακολουθεί η μάρκα, μέχρι τελικά να φτάσει το παξιμάδι στο τραπέζι μας, έτσι όπως πρέπει.
Για αυτό κανένα παξιμάδι δεν είναι “το Μάννα”, υπογράφει η νέα ταινία και τώρα ξέρουμε πλέον γιατί.
Links: https://www.youtube.com/watch?v=YV5l7PtO79s
Εταιρία παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS
Σκηνοθέτης: Μιχάλης Μπέκος