Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η Audi και η FC Bayern München σε κοινή πορεία προς το μέλλον

Η Audi και η Μπάγερν Μονάχου, η διάσημη ποδοσφαιρική ομάδα, συνεχίζουν τη συνεργασία τους για ακόμα περισσότερες επιτυχίες στο μέλλον: τα δύο premium brands, ηγετικές παρουσίες με παγκόσμια δημοφιλία η καθεμία στο χώρο τους, επεκτείνουν τη συνεργασία τους μέχρι το 2029.

 

Η Audi είναι ήδη αποκλειστικός συνεργάτης στο χώρο της αυτοκίνησης της FC Bayern από το 2002. Στην επόμενη δεκαετία, η στρατηγική συνεργασία των δύο brands θα επικεντρωθεί στους τομείς του καινοτόμου μάρκετινγκ και της ηλεκτροκίνησης. Πρώτη και σαφής αναφορά στο νέο πλαίσιο συνεργασίας, όλοι οι παίκτες της πρωταθλήτριας ομάδας της Γερμανίας μπαίνουν στο μαγικό κόσμο της ηλεκτροκίνησης και θα οδηγούν Audi e-tron για το 2020.

 

Η συνεργασία μεταξύ Audi και FC Bayern München έχει ήδη μία άκρως επιτυχημένη ιστορία: Από το 2002, η μάρκα με τα τέσσερα δαχτυλίδια υποστηρίζει την πιο επιτυχημένη γερμανική ποδοσφαιρική ομάδα. Επιπλέον, η Audi είναι μέτοχος της FC Bayern München AG από το 2011. Κοινές εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες αποτελούν μέρος αυτής της συνεργασίας. Το Audi Cup, που διεξάγεται κάθε χρόνο λίγο πριν την επίσημη έναρξη της σεζόν, στο Allianz Arena, κατατάσσεται στα κορυφαία τουρνουά υψηλού επιπέδου της Ευρώπης.

 

 

«Η FC Bayern München ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική κατεύθυνση της Audi», λέει η Hildegard Wortmann, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της AUDI AG για το Marketing και τις Πωλήσεις. Τα δύο ισχυρά εμπορικά σήματα είναι γνωστά για τις πλούσιες συγκινήσεις που προσφέρουν σε όλο τον κόσμο, το καθένα στον τομέα του. «Θέλουμε να είμαστε κοντά στους οπαδούς, τους υπάρχοντες πελάτες αλλά και τους πιθανούς πελάτες μας. Ως αποκλειστικός συνεργάτης αυτοκινήτων της FC Bayern München, έχουμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε την ηλεκτρική κινητικότητα και τη συνδεσιμότητα και να τις μετατρέψουμε σε απτές εμπειρίες.»

 

Η FC Bayern, ως ένα από τα πλέον λαοφιλή διεθνή clubs στο ποδοσφαιρικό στερέωμα με περισσότερους από 650 εκατομμύρια οπαδούς σε όλο τον κόσμο, θα δημιουργήσει νέες κοινές ευκαιρίες marketing και για τα δύο brands, σε δεκάδες χώρες παγκοσμίως. Σε αυτές, συμπεριλαμβάνεται και η Κίνα, η σημαντικότερη αναπτυσσόμενη αγορά για την Audi, όπου η Μπάγερν έχει περίπου 135 εκατομμύρια οπαδούς!

 

 

Ο Karl-Heinz Rummenigge, διάσημος παλαίμαχος επιθετικός της βαυαρικής ομάδας και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bayern München AG, δήλωσε «ευτυχής για την επέκταση της συνεργασίας μας με την Audi. Για την FC Bayern, η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική στρατηγική κίνηση προς τα εμπρός. Η Bayern και η Audi συνεργάζονται με σεβασμό και προς όφελος και των δύο εμπορικών σημάτων ήδη για σχεδόν δύο δεκαετίες. Τώρα είναι βέβαιο ότι αυτή η εταιρική σχέση θα αναβαθμιστεί περισσότερο με καινοτόμες ενέργειες στο μέλλον».

 

 

Για το σύνολο του στόλου που παρέχει η Audi στην FC Bayern, έχει συμφωνηθεί μέση μέγιστη τιμή 95 γραμμαρίων CO2/km για ολόκληρη τη διάρκεια της συμφωνίας. Αυτό πρακτικά ισοδυναμεί με τη νομική απαίτηση που πρέπει να πληρούν οι στόλοι των κατασκευαστών από τον Ιανουάριο του 2020.

 

 

Επεκτείνοντας τη συμφωνία τους, και οι δύο εταίροι εστιάζουν σε περαιτέρω δραστηριότητες με έμφαση στην αειφορία. Ήδη όλοι οι αστέρες και οι υπάλληλοι της FC Bayern οδηγούν πλέον μοντέλα Audi, ενώ θα επεκταθεί περαιτέρω η ηλεκτροκίνηση. Το Allianz Arena, γήπεδο-έδρα της FC Bayern, θα χρησιμοποιηθεί και ως σημείο εμπειρίας Audi για τους επισκέπτες, ενώ στη μπουτίκ της FC Bayern στην καρδιά του Μονάχου θα υπάρχει έντονη παρουσία και της Audi. Άλλες ενέργειες έχουν να κάνουν με δημιουργία σημείων φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων και διεξαγωγή test-drives πέριξ της Allianz Arena.

 

 

Επιπλέον, η επέκταση της συνεργασίας των AUDI AG και FC Bayern München αγγίζει και το “Audi Fanclub FC Bayern” της Audi. Με περισσότερα από 6.000 μέλη, εργαζόμενους της Audi, είναι το μεγαλύτερο fan club της Bayern Μονάχου παγκοσμίως.

 

 

Εξυπακούεται πως η επέκταση της συνεργασίας θα έχει ως αποτέλεσμα ειδικές προσφορές για τους εργαζομένους σε ποδοσφαιρικούς αγώνες και το Audi Cup καθώς και προνομιακές συναντήσεις με τους αστέρες της ομάδας. Ας σημειωθεί ότι δεν αποκλείονται και ευκαιρίες για μεμονωμένες ενέργειες με άλλες μάρκες του ομίλου Volkswagen.

 

 

Τέλος, η Audi έχει επίσης επεκτείνει τη συνεργασία με τους παίκτες της ομάδας μπάσκετ της FC Bayern. Μία συνεργασία που ξεκίνησε το 2011 και συνεχίζεται πλέον μέχρι το 2023, με τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας να διεξάγονται στο Audi Dome ενώ οι παίκτες και τα στελέχη της ομάδας μπάσκετ θα συνεχίσουν να οδηγούν μοντέλα της Audi.

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;