Για ακόμη μια χρονία ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ», η τηλεοπτική σειρά του 1977 σε σκηνοθεσία Φράνκο Τζεφιρέλι επιστρέφει απόψε στον ΑΝΤ1. Το cyprus-mail.com παρουσίασε άγνωστες πληροφορίες για την σειρά, όπως για παράδειγμα την Ελληνίδα ηθοποιό στην οποία προτάθηκε αρχικά ο ρόλος της Παναγίας.
Όπως συμβαίνει με πολλούς εμβληματικούς ρόλους, ο Ρόμπερτ Πάουελ δεν ήταν η αρχική επιλογή του σκηνοθέτη, όπως αποκαλύφθηκε. Στα πρώτα στάδια της παραγωγής, ο Φράνκο Τζεφιρέλι σκεφτόταν σοβαρά είτε τον Ντάστιν Χόφμαν, είτε τον Αλ Πατσίνο. Ο Πάουελ εξακολουθούσε να θεωρείται ως επιλογή κάστινγκ, αλλά για τον ρόλο του Ιούδα, ο οποίος κατέληξε στον Ian McShane. Η ιδέα να πάρει τον Ρόμπερτ Πάουελ προήλθε από τη σύζυγο του παραγωγού Sir Lew Grade, Kathie Moody, η οποία είπε στον σύζυγό της ότι ο ηθοποιός είχε «υπέροχα μπλε μάτια» αφού τον παρακολούθησε να παίζει στο «Jude the Obscure».
Τα μάτια του «Ιησού» και η Ελληνίδα «Παναγιά» – Οι πληροφορίες για την σειρά
Ο Ιησούς δεν ανοιγοκλείνει τα μάτια του σε όλη τη διάρκεια της σειράς. Αυτή η απόφαση, που ελήφθη από τον Φράνκο Τζεφιρέλι, χρησιμεύει για να δημιουργήσει μια λεπτή αύρα μυστηρίου γύρω από τον χαρακτήρα. Είναι ενδιαφέρον ότι ο νεαρός Ιησούς, μόνο, έκλεισε τα μάτια του δύο φορές στη σκηνή του Ναού.
Ο Τζεφιρέλι είχε σχεδιάσει να δώσει στην Ειρήνη Παπά τον ρόλο της Παναγίας, ενώ μια άγνωστη Τυνήσια ηθοποιός, θα υποδυόταν τον ρόλο σε νεαρή ηλικία. Η Ειρήνη Παπά ήταν εκείνη που πρότεινε στον Τζεφιρέλι τον Γιώργο Βογιατζή για τον ρόλο του Ιωσήφ. Τελικά, η Ελληνίδα ηθοποιός δεν έπαιξε ποτέ, αφού πέρασε από το μυαλό του Φράνκο Τζεφιρέλι ότι η Olivia Hussey, η πρωταγωνίστρια του Romeo and Juliet (1968), θα έκανε μια πειστική Μαρία. Ο ίδιος της τηλεφώνησε προσωπικά, λέγοντας: «Αγάπη μου θα ήθελες να είσαι πάλι παρθένα;»
Όταν ο Ρόμπερτ Πάουελ ετοιμαζόταν για τον ρόλο, έκανε μια ακραία δίαιτα, ώστε να δείχνει αδυνατισμένος και ταπεινός στις σκηνές της σταύρωσης. Για να χάσει βάρος γρήγορα, αποφάσισε να παραιτηθεί από όλα τα τρόφιμα και να περιορίσει τη διατροφή του αποκλειστικά στο τυρί.
