Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Η νέα καμπάνια της Ogilvy για τη Hellmann’s: Μα όλα ελληνικά πχια;!

Η νέα καμπάνια της Ogilvy, μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν είναι όλα ελληνικά. Μια παραδοσιακή φιλόλογος, η αξιαγάπητη κυρία Κική συνδυάζει τα πράγματα που αγαπάει περισσότερο: την ελληνική γλώσσα και το καλό φαγητό.

 

Μέσα από TVCs, Ραδιοφωνικά και Social Media, μας παρουσιάζει μια σειρά από ευφάνταστες ετυμολογικές ερμηνείες που “αποδεικνύουν” ότι οι λέξεις Hellmann’s, Ketchup, Μουστάρδα και πολλές άλλες, είναι ελληνικές. Και να, βρίσκει και την τέλεια ευκαιρία να μας παρουσιάσει τις νέες Hellmann’s με ελληνικές γεύσεις:.

 

Κέτσαπ με θυμαρίσιο μέλι Κρήτης

 

Μουστάρδα με μπούκοβο Πέλλας

 

Μουστάρδα με πιπεριές Φλωρίνης

 

Μαγιονέζα με τρούφα Ελλήνων παραγωγών

 

Με χιούμορ, ενθουσιασμό και φινέτσα, η Ogilvy απαντάει στο brief για τις πρώτες Hellmann’s με ελληνικές γεύσεις (συγκεκριμένα τις πρώτες με τοπικές γεύσεις παγκοσμίως) και μας λέει ότι ακόμα και τα γνωστά προϊόντα Hellmann’s μπορούν να είναι ελληνικά. Μήπως τελικά και η λέξη Ogilvy είναι ελληνική;

 

Κυρία Κική, εσείς τι πιστεύετε;

 

Links:

 

https://www.youtube.com/watch?v=MkRmAcK9n30

https://www.youtube.com/watch?v=VUDy-xkylmw

https://www.youtube.com/watch?v=xAGeOgcFaTM

https://www.youtube.com/watch?v=2orbx-bVeGA

 

Εταιρία παραγωγής: BOO PRODUCTIONS

 

Σκηνοθέτης: Nick Jones

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;