Σταθερά πρώτο στην προτίμηση του τηλεοπτικού κοινού ήταν «Το Πρωινό» του Γιώργου Λιάγκα, και τον Φεβρουάριο.
Η εκπομπή του ΑΝΤ1 ήταν για άλλο ένα μήνα πρώτη στη ζώνη προβολής της στο δυναμικό κοινό 18-54 με 13,8%, ενώ στο γενικό σύνολο σημείωσε 15,9%.
Τα ενδιαφέροντα θέματα, τα αποκλειστικά ρεπορτάζ της εκπομπής, καθώς και οι συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα, προσέλκυσαν τόσο τις γυναίκες, όσο και τους άνδρες, με την τηλεθέαση να «αγγίζει» σε επιμέρους ανδρικό το 28,8%, ενώ σε επιμέρους γυναικείο κοινό να φτάνει το 18,5%.
«Το Πρωινό» έκανε γι’ άλλη μια φορά τη διαφορά στην πρωινή ενημέρωση και ψυχαγωγία, συνεχίζοντας μια επιτυχημένη πορεία που μετράει επαναλαμβανόμενες πρωτιές.
Ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση ήταν και τον Φεβρουάριο η πιο δυνατή ομάδα της ελληνικής τηλεόρασης, αφού «Ράδιο Αρβύλα» και «Boomers» κυριάρχησαν για άλλον έναν μήνα στην κούρσα της τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η παρέα της Θεσσαλονίκης κυριάρχησε και τον Φεβρουάριο στη ζώνη προβολής της τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 18,6%, αφήνοντας πίσω το 2ο κανάλι κατά 2,7 μονάδες, όσο και στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 18,7% και 2,9 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, ενώ είχαν μαζί τους κατά μέσο όρο 1.680.796 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1’.
Οι «Ράδιο Αρβύλα» και οι «Boomers», με σύμμαχό τους την αγάπη του κόσμου, θα συνεχίσουν να καταγράφουν, να παρατηρούν και να καυτηριάζουν όλα τα σοβαρά της καθημερινότητάς μας, τοποθετώντας, όπως πάντα, τη σάτιρα στην κορυφή της ψυχαγωγίας.
Το «The 2Night Show» με τον μοναδικό Γρηγόρη Αρναούτογλου, με τους ξεχωριστούς καλεσμένους και τις ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις, ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του και τον Φεβρουάριο.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, η εκπομπή τερμάτισε πρώτη τόσο στο δυναμικό κοινό 18-54 με 15,0 % και 3,1 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό, όσο και στο γενικό σύνολο με 17,2% και διαφορά 6,2 μονάδες από το δεύτερο κανάλι.
