Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Σε υψηλό επίπεδο τα διαφημιστικά έσοδα της Amazon

Πτωτικά κινήθηκαν τα κέρδη της Amazon για πρώτη φορά εδώ και πάνω από δύο χρόνια στο γ’ τρίμηνο.

 

Ωστόσο, τα διαφημιστικά της έσοδα έκαναν τη διαφορά σε σύγκριση με τα συνολικά μεγέθη πωλήσεών της κατά το ίδιο χρονικό διάστημα- γεγονός το οποίο αποδεικνύει ότι τα brands «βλέπουν» την εταιρεία ως έναν σοβαρό αντίπαλο απέναντι στο δίδυμο Google – Facebook.

 

Πιο συγκεκριμένα, η Amazon ανακοίνωσε κέρδη 2,1 δισ. δολαρίων στο τρίμηνο ή κέρδη 4,23 δολαρίων ανά μετοχή, επί τζίρου 69,98 δισ. δολαρίων. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε σχέση με τα 56,58 δισ. δολ. την ίδια περίοδο πέρυσι, ωστόσο τα κέρδη υποχώρησαν από τα αντίστοιχα περσινά των 5,75δολαρίων ανά μετοχή, στην πρώτησυρρίκνωση από τον Ιούνιο του2017.

 

Η εταιρεία βρισκόταν σε ράλι για κέρδη-ρεκόρ μέχρι το περασμένο τρίμηνο, όταν οι αυξημένες δαπάνες για τη μετάβαση στο delivery εντός μίας ημέρας για τους χρήστες του Prime και άλλες πρωτοβουλίες της διοίκησης άφησαν το αποτύπωμάτους στα αποτελέσματα. Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου σημείωσε κέρδη 10 δισ. δολαρίων το 2018, άνω του τριπλασίου σε σχέση με το 2017 και ανακοίνωνε επί τέσσερα τρίμηνα κέρδη-ρεκόρ, πριν «χαλάσει» το σερί με τα αποτελέσματα του β’ τριμήνου.

 

Ο chief financial officer της Amazon, Brian Olsavsky, σε δηλώσεις του ανέφερε ότι «είμαστε πολύ χαρούμενοι με την πρόοδο των διαφημιστικών μας πωλήσεων. Παραμένουμε προσανατολισμένοι στο στόχο μας να βοηθάμε τα brands στην κυκλοφορία πιο στοχευμένου διαφημιστικού περιεχομένου».

 

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;