Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια από τον Μπάρπα Στάθη

Νέο προϊόν, νέα κατηγορία, νέα πρόκληση. Ο συνδυασμός ζυμαρικών και λαχανικών αποτελεί τη νέα πρόταση, που φέρνει στο τραπέζι μας ο Μπάρμπα Στάθης. Μία νέα απόλαυση, με υψηλή διατροφική αξία, φτιαγμένη για να ταιριάζει τόσο σε αυτούς που αγαπούν τα λαχανικά όσο και τα ζυμαρικά.

 

Με αυτό το brief στα χέρια της η Ogilvy, αποφάσισε να ξεφύγει από τα τετριμμένα της κατηγορίας και να μιλήσει για τους πιο τέλειους συνδυασμούς φαγητών μέσω των πιο «αταίριαστων» συνδαιτημόνων. Με κύριο όχημα τους ανθρώπους που κάθονται γύρω από ένα τραπέζι και που πολλές φορές δεν ταιριάζουν, η νέα ταινία πραγματεύεται την αμηχανία που όλοι λίγο ή πολύ έχουμε ζήσει μέχρι να έρθει το φαγητό. Ο γευστικός καταλύτης που πάντα σπάει τον πάγο και κάνει τους ανθρώπους γύρω από το τραπέζι μία παρέα.

 

Μπορεί λοιπόν, να μην ταιριάζουν πάντα όσοι βρίσκονται γύρω από ένα τραπέζι, αρκεί όμως να ταιριάζουν αυτά που βρίσκονται πάνω σε αυτό.

 

Link: https://youtu.be/B9lvIRlSfrY

 

Εταιρεία Παραγωγής: Bright Shoe, Σκηνοθέτης: Μπάμπης Μακρίδης

 

πηγή: advertising,gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;