Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια στην Αυστραλία “Right to Know”

Οι εφημερίδες της Αυστραλίας έχουν ενώσει τις δυνάμεις τους σε μία προσπάθεια να εκφράσουν την αντίθεσή τους στους νέους αυστηρούς νόμους περί απορρήτου στη χώρα.

 

Η εκστρατεία συντονισμένης δράσης, με τίτλο «Δικαίωμα να ξέρεις» (Right to Know), θα εκφραστεί με τη μορφή ανάλογων πρωτοσέλιδων στον Τύπο, θέλοντας να προβάλλει τις προσπάθειες της κυβέρνησης να «φιμώσει» όσους αντιδρούν στη δημοσίευση στοιχείων. Ήδη, έγινε μία… επιδρομή στο αρχηγείο του ABC στο Σίδνεϊ και ένας αιφνιδιασμός στο σπίτι ενός δημοσιογράφου του News Corp το καλοκαίρι.

 

Οι εντάσεις αυξάνονται στη χώρα μετά από σειρά δικαστικών υποθέσεων που αφορούν τη διαρροή κυβερνητικών μυστικών στον Τύπο, συμπεριλαμβανομένου του Richard Boyle, ο οποίος αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης 161 ετών επειδή αποκάλυψε ότι η Αυστραλιανή Φορολογική Υπηρεσία προχώρησε σε κατάχρηση των εξουσιών της. Στην καμπάνια συμμετέχουν οι εφημερίδες The Australian, The Sydney Morning Herald και η The Daily Telegraph.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;