Η Ogilvy υπογράφει τη νέα μεγάλη καμπάνια της Anytime που έρχεται ανανεωμένη με καινούριο brand identity να μας καλωσορίσει σε έναν νέο κόσμο, που ξεπερνάει τα γνωστά όρια της ασφάλισης, γεμάτο πρωτοποριακές υπηρεσίες που δημιουργήθηκαν με σκοπό να ζούμε κάθε στιγμή περισσότερα, ένα μήνυμα που αποτελεί και το νέο brand line.
Με μία αλληγορική ταινία βλέπουμε πώς μία στιγμή μας στο καινούργιο και ακόμα πιο εύχρηστο site της Αnytime, όπου κυριαρχεί το στοιχείο του διαλόγου, χωράει μέσα της όλες τις στιγμές μας, όλες τις διαδρομές, τα ταξίδια μας, όλον τον ενθουσιασμό μας και φυσικά όλη την ασφάλεια που θέλουμε να απολαμβάνουμε στη ζωή μας. Πάντα με την αξιοπιστία της Interamerican.
Eταιρεία Παραγωγής: FOSS PRODUCTIONS
Σκηνοθέτης: Γιώργος Κανελλόπουλος