Οι Έλληνες προτιμούν τα ελληνικά προϊόντα. Σε αυτό το «πιστεύω» έρχεται να απαντήσει τώρα η “ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ” και η νέα της διαφημιστική εταιρία, που επιλέχτηκε μετά από διαδικασία spec, η CREAM.
Περισσότερες από 60 επιχειρήσεις, ακόμα και με brands στον ίδιο κλάδο αγοράς, οι οποίες διατηρούν Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία στην Ελλάδα, ενώνουν τις δυνάμεις τους κάτω από την πρωτοβουλία «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ». Σκοπός είναι να αναγνωρίζουν οι Έλληνες καταναλωτές τα προϊόντα των αμιγώς Ελληνικών επιχειρήσεων οι οποίες προσφέρουν τα μέγιστα στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Αυτό απαιτεί μια ολοκληρωμένη επικοινωνία, την οποία θα ξεδιπλώσει η Cream στο προσεχές διάστημα, με στόχο να γίνει ευρύτερα γνωστό τι σημαίνει το σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, που φέρει ένα προϊόν στη συσκευασία του.
Πηγή: advertising.gr