Στα 7 εκατ. ευρώ αναμένεται να κινηθεί το budget της ΕΛΟΠΥ για την επόμενη τριετία, όπως ανέφερε χθες ο πρόεδρός της, Απόστολος Τουραλιάς, σε σχετική συνέντευξη Τύπου.
Η Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργιας, που έχει αναλάβει στην ουσία το generic marketing του κλάδου και έχει προχωρήσει, μέχρι στιγμής, σε δαπάνη περίπου 1,7 εκατ. ευρώ, έχει καταλήξει σε συγκεκριμένο πλάνο για τη συνέχεια, που θα εστιαστεί σε ένα δυναμικό και διαρκώς εξελισσόμενο πρόγραμμα προώθησης, που θα περιλάβει σταδιακά και άλλες αγορές, στη δημιουργία κωδίκων Ορθής Πρακτικής και σε καινοτόμα προγράμματα έρευνας και τεχνολογίας, που εστιάζουν στο ζωικό κεφάλαιο, τον άνθρωπο, το περιβάλλον και την κοινωνία.
Το προωθητικό πρόγραμμα της ΕΛΟΠΥ, που υλοποιείται ήδη στην Ελλάδα και την Ιταλία,οι οποίες είναι οι βασικές αγορές των 21 μελών της ΕΛΟΠΥ, βασίζεται σε στρατηγική επικοινωνίας που έχει ως κεντρική ιδέα την έννοια της διαφάνειας, συνδυάζοντας τα διάφανα νερά των ελληνικών θαλασσών, με τη διαφάνεια στις αρχές και τις πρακτικές των επιχειρήσεων-μελών της ΕΛΟΠΥ. Οι δράσεις που το αποτελούν, όπως για παράδειγμα οι επισκέψεις Ελλήνων και ξένων διαμορφωτών γνώμης σε μονάδες ιχθυοκαλλιέργειας σε όλη την Ελλάδα, έχουν στόχο να αναδείξουν στην πράξη τη διαφάνεια που διέπει κάθε στάδιο της παραγωγής. Ιδιαίτερο βάρος δίνεται στα digital marketing και τα social media (Facebook, Ιnstagram) και στο πλαίσιο αυτό έχουν κλείσει και σχετικές συνεργασίες με food bloggers και σεφ, που θα λειτουργούν σαν ambassadors.
Σημειώνεται πως η ΕΛΟΠΥ έχει προχωρήσει στην πιστοποίηση των μονάδων των 21 μελών της βάσει του ιδιωτικού Προτύπου Σχήματος Πιστοποίησης Fish from Greece που συνεπάγεται και τη σήμανση των προϊόντων τους με την κοινή υπογραφή “Fish from Greece”.
To ιδιωτικό Πρότυπο Σχήμα Πιστοποίησης Fish from Greece, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την TÜV Austria Hellas, παραδόθηκε στις αρχές Ιουνίου και μέρος των μελών έχουν ήδη πιστοποιηθεί, ενώ τα υπόλοιπα είναι στη διαδικασία επιθεωρήσεων για την πιστοποίηση.
πηγή: advertising.gr