Το What’s Up, με μία 360ᵒ καμπάνια που έτρεξε στο πρώτο εξάμηνο του 2019, προκάλεσε το κοινό να κάνει αυτό που θέλει ΤΩΡΑ για να γίνει το αύριό του καλύτερο, πιο ελεύθερο, πιο τολμηρό.
Σε συνεργασία με την Ogilvy, δημιούργησε μία σειρά ιστοριών με κεντρικό μήνυμα: «όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ».
Ειδικά για το Facebook και το Instagram, οι ιστορίες προσαρμόστηκαν σύμφωνα με τα best practices, ακολουθώντας «mobile first» κανόνες. Συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν πολλά διαφορετικά υλικά, στα οποία το κοινό εκτέθηκε διαδοχικά, ακολουθώντας τις πρακτικές sequencing που προσφέρει το μέσο.
Στο πλαίσιο της καμπάνιας διεξήχθη μία multi cell brand lift έρευνα, η οποία εξέτασε πώς επηρεάζεται η αποτελεσματικότητα από τα διαφορετικά frequency levels, και άλλους σημαντικούς δείκτες.
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά, με το Facebook να αναγνωρίζει αυτήν την επιτυχία, φιλοξενώντας πλέον την καμπάνια του What’s Up στην ενότητα των case studies του, μαζί με άλλες ξεχωριστές, διεθνείς καμπάνιες.
Αναλυτικές πληροφορίες για το case study βρίσκονται αναρτημένες στα success stories του Facebook (hyperling: https://www.facebook.com/business/success/whats-up).