Ο αναλυτής της εταιρείας ερευνών Forrester, Collin Colburn, αποκάλυψε ότι οι διαφημιστές θα δαπανούν πολύ περισσότερα χρήματα στην Amazon το 2020. Σε σημείο που πλέον η εταιρεία θα αποτελεί έναν «επικίνδυνο» αντίπαλο για τις Google και Facebook. Πώς εξηγείται αυτό; Ο Colburn επισήμανε ότι οι διαφημιστές που αγοράζουν διαφημίσεις της Amazon για την προώθηση των προϊόντων τους, αυξάνουν σταδιακά τις διαφημιστικές δαπάνες αναζήτησης.
Επίσης, η μελέτη επικεντρώνεται σε μία δήλωση του Διευθυντή Ψηφιακού Εμπορίου φαρμακευτικής εταιρείας, ο οποίος ανέφερε ότι «έχουμε δει στην Amazon, αλγοριθμικά να τοποθετούνται πρώτα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, κάτι που μας απασχόλησε αρκετά. Έτσι, έπρεπε να επενδύσουμε περισσότερο στις διαφημίσεις στην Amazon για να αντισταθμίσουμε αυτόν τον κίνδυνο».
Τέλος, η Amazon έχει επεκτείνει την επιρροή της στα agencies, για τα οποία ο Colburn είπε ότι κατέχoυν τα κλειδιά για τους προϋπολογισμούς των διαφημίσεων.