Η IWC Schaffhausen συνεργάστηκε με τις νέες πρέσβειρες της μάρκας, το μοντέλο Josephine Skriver και την ηθοποιό Ning Chang, για την παρουσίαση της νέας σειράς Portofino 34mm.
Η φωτογράφιση έγινε στο ειδυλλιακό Ιταλικό χωριό που ενέπνευσε το όνομα της συλλογής. Η φωτεινή και δροσερή φωτογράφιση ακολουθεί την Skriver και την Chang, καθώς απολαμβάνουν μία ημέρα χαλάρωσης στην ακτή της Μεσογείου. Με χαρακτηριστικά τη γνησιότητα και τον αυθορμητισμό, η φωτογράφιση διακρίνεται για τη χαλαρή αίσθηση του στυλ και αντανακλά την ανέμελη κομψότητα που η ελβετική ωρολογοποιία προβάλει στη σειρά Portofino. Η καμπάνια φωτογραφίζει τις λαμπερές φίλες να απολαμβάνουν την ιδανική ημέρα, βουτώντας τα δάχτυλα των ποδιών τους στη θάλασσα, ταξιδεύοντας με πλοίο, οδηγώντας ένα κλασσικό αυτοκίνητο και τρώγοντας παγωτό στην προκυμαία.
Κάνοντας αναφορά στα καινούργια ρολόγια, κάθε φωτογραφία έχει πλαισιωθεί από ένα εκπληκτικό φόντο από το τοπίο του Portofino, γεμάτο με ζωντανά χρώματα και διαχρονική γοητεία. Οι φετινές νέες εκδόσεις περιλαμβάνουν ένα εφευρετικό και εύχρηστο σύστημα προσαρμογής για το λουράκι, επιτρέποντας στον κάτοχο του ρολογιού να το προσαρμόσει με έως και 13 διαφορετικές επιλογές. Η ιταλική βιοτεχνία δερμάτινων ειδών Santoni, έχει δημιουργήσει αποχρώσεις βαμμένες στο χέρι σε γκρι, ανοιχτό γκρι, μαύρο, μπλε, σκούρο καφέ, ασημένιο, πορτοκαλί, βυσσινί, ροζ, μελιτζανί και σκούρο μπλε. Επίσης, διατίθεται και Milanese μπρασελέ από ανοξείδωτο ατσάλι. Τα ρολόγια διαθέτουν γυναικείο καντράν 34mm, το μικρότερο στην τρέχουσα συλλογή της IWC.
H Skriver, που έχει συνεργαστεί με αμέτρητους οίκους μόδας σε ολόκληρο τον κόσμο και η Chang, που έχει συμμετάσχει σε περισσότερες από 40 ταινίες και τηλεοπτικές σειρές στην Ασία, ένιωσαν μεγάλη τιμή από την πρόταση να γίνουν τα πρόσωπα στην καμπάνια των Portofino και να φορέσουν τα νέα ρολόγια.
«Δεν μπορούσα να φανταστώ ένα καλύτερο μέρος για να ξεκινήσω τη συνεργασία μου με την IWC», δήλωσε η Skriver. «Το Portofino είναι ένα μαγευτικό μέρος και πέρασα καταπληκτικά μαζί με τη Ning Chang. Μία από τις πραγματικές χαρές που μου προσφέρει το επάγγελμα του μοντέλου είναι ότι μπορώ να ενθαρρύνω τους ανθρώπους να νιώθουν αυτοπεποίθηση με τις στιλιστικές επιλογές που κάνουν. Τα νέα σχέδια των Portofino πραγματικά αντιπροσωπεύουν αυτή τη φιλοσοφία, αφού μπορούν να προσαρμοστούν για να ταιριάζουν με την εμφάνιση ή τη διάθεσή σας».
Η Chang δήλωσε σχετικά: «Η εξερεύνηση του Portofino με την Josephine ήταν μία εξαιρετική εμπειρία. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που μου προτάθηκε να γίνω μέλος της οικογένειας της IWC και η πρώτη μας συνεργασία σε αυτό το πανέμορφο μέρος ήταν φανταστική. Είναι πολύ συναρπαστικό να δουλεύω για μία τόσο δημιουργική εταιρεία. Ένα ρολόι Portofino είναι σικάτο και κομψό, το τέλειο αξεσουάρ για κάθε ντύσιμο».
Τα νέα ρολόγια ακολουθούν τη γραμμή των Portofino, με την κομψή σχεδίαση και τα λιτά καντράν, αλλά η IWC επέλεξε να προσθέσει λίγο περισσότερο χρώμα και ένα περισσότερο θηλυκό ύφος στη σειρά.
«Θέλαμε η νέα μας καμπάνια να είναι εύθυμη και να δίνει την αίσθηση της φρεσκάδας», δήλωσε ο Franziska Gsell, CMO στην IWC Schaffhausen. «Τα ρολόγια είναι πιο κομψά και μοντέρνα από ποτέ, ενώ η Josephine και η Ning Chang αποτελούν σπουδαίες εκπροσώπους αυτής της τάσης. Με μεγάλη χαρά τις καλωσορίζουμε σαν πρέσβειρες της εταιρείας. Όπως και στην IWC, το πάθος και η δημιουργικότητα χαρακτηρίζουν οτιδήποτε κάνουν και η φωτογράφιση που κάναμε τονίζει πραγματικά τη φυσική τους ομορφιά και ενέργεια».
Όλα τα νέα μοντέλα Portofino διατίθενται από τις IWC boutiques και τους εξουσιοδοτημένους μεταπωλητές στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσουν στον υπόλοιπο κόσμο τον Οκτώβριο του 2019.
πηγή: advertising.gr